چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طاهری محی الدین فارس

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: مردم دقت کنند که کسانی را به مجلس بفرستند که همراه با رهبری و ولایت قدم بردارند، مردم اگر دقت نکنند و به افرادی که دارای سابقه روشن نیستند رای بدهند دچار خسارت می شویم، همان گونه که اکنون دچار خسارت هستیم و مجلسی نداریم که در شأن نظام اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات، اظهار داشت: در ارتباط با موضوع اهمیت انتخابات، شرکت در آن و انتخاب بهترین گزینه، این نکته باید مد نظر باشد که بدانیم سرنوشت ما در کشور و عظمت نظام در مقابل دشمنان ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات موجب می شود دندان تیز دشمنان کند شود، اضافه کرد: اگر حضور مردم در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف به ویژه در صحنه انتخاب نبود، انقلاب اسلامی همان سال های اول با نقشه های دشمنان نابود شده بود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز به تبیین شباهت انقلاب اسلامی با انقلاب های سایر کشور ها پرداخت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران شبیه انقلاب های دیگر دنبا نبود که عده ای بروند و عده ای بیایند و دیدگاه ها هم همان دیدگاه ها باشند، در واقع فقط انسان ها عوض شوند، انقلاب اسلامی یک تفکر اسلامی را به جهان عرضه کرده و روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند، از این رو دشمنان اسلامی این را بر نمی تابند.

وی با تاکید بر اینکه برای محکم شدن پایه های نظام حضور مردم در انتخابات مهم است، عنوان کرد: انتخابات مجلس نیز یک انتخاب سرنوشت ساز است، چراکه مجلس در راس امور قرار دارد، البته زمانی در راس امور است که کسانی که روی صندلی سبز می نشینند مانند آن سبز باشند نه اینکه صندلی سبز جزو منافع شخصی یا گروهی شود، باید مشکلات مردم را درک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، انتخاب اصلح را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در بررسی های مشاهده می کنیم که صلاحیت عده ای تایید نشده است، شاید علت آن این بوده که در پوسته ظاهری دیگری قرار گرفته اند و برخی مردم نیز بدون توجه به مسائل رای داده اند، همچنین عده ای هم که به مجلس راه پیدا کرده اند از لحاظ اعتقادی و ایمانی ضعیف شده و تزلزل پیدا کرده اند.

وی در ادامه بیان داشت: طبعا وقتی یک جمعیت چند هزار نفری برای مجلس ثبت نام می کنند، امکان اینکه یک بررسی دقیق صد در صدی انجام شود وجود ندارد، اینکه شورای نگهبان بیان کرده است ما زمینه را باز کنیم که هرکسی ثبت نام کند چیز خوبی نیست، بنابراین مردم باید چشم خود را در انتخابات باز کنند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ابراز کرد: نمایندگانی داشتیم که فکر آن سوی آب و آینده خود بودند، در واقع گوش به فرمان دشمنان نظام بودند تا گوش به فرمان خدا باشند، متاسفانه در استان و در همین شهر شیراز افرادی وجود داشتند که گوش به فرمان شیطان بودند، از عملکرد آنان کاملا مشخص بود، مردم باید توجه کنند که هرکس با رهبری انقلاب زاویه داشته باشد روزی تشت رسوایی آن می افتد و صدا می کند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم دقت کنند که کسانی را به مجلس بفرستند که همراه با رهبری و ولایت قدم بردارند، مردم اگر دقت نکنند و به افرادی که دارای سابقه روشن نیستند رای دهند دچار خسارت می شویم، همانگونه که اکنون دچار خسارت هستیم و مجلسی را نداریم که در شان نظام اسلامی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha