پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سرایی

حوزه/ حجت الاسلام سرایی گفت: انقلابی بودن فقط چفیه انداختن بر گردن نیست، بلکه مطالبه‌گری و حرکت در مسیر انقلاب از مهم‌ترین شاخص‌های انقلابی‌گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، امروز در همایش "حوزه انقلابی" که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی برگزار شد، اظهار داشت:  شهرستان خوی در دوران دفاع مقدس با شهدایی همچون شهید موسوی تبریزی خوش درخشید.

وی با بیان اینکه حوزه انقلابی از مهم‌ترین سفارشات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: حوزه امروز رسالت سنگینی بر عهده دارد و باید با سه سلاح، علم، تقوا و روحیه انقلابی به راه خود ادامه دهد و نیروی انقلابی تربیت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تدریس سه زبان خارجی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی بسیار شایست های است و امروز حوزه‌های علمیه به آموزش زبان‌های خارجی نیازمندند.

وی در ادامه با بیان این‌که امروز باید محکم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاد و از آن دفاع کرد، گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی کار بزرگی را انجام داد و برخی‌ها ایشان را بدلیل تفکر انقلابی و ایستادن در مقابل رژیم شاهنشاهی مورد سرزنش قرار می‌دادند اما امام راحل با ایستادگی در مقابل مستکبرین اسلام حقیقی را در ایران احیا کرد.

حجت الاسلام سرایی گفت: فلسفه وجودی حوزه علمیه در دو کلمه انقلابی و ایستادگی در برابر دشمن خلاصه می‌شود و امروز تبیین ولایت فقیه از جمله رسالت‌های حوزه و طلبه است.
وی ادامه داد: جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی و حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشییع جنازه وی برای همیشه در تاریخ ثبت شد و دشمن می‌خواهد این را از یادها بزداید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود:  ایران برای اولین باز در تاریخ بزرگترین پادگان آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار می‌دهد و این برای دشمن بسیار سنگین و گران تمام می‌شود و به دنبال آسیب رساندن به انقلاب و مردم ایران بر می‌آید و برای این کار سپاه را مورد هدف قرار داده است.

وی تاکید کرد: آمریکا هیچ وقت حرکتی به نفع ملت ایران انجام نداده است و۴۱ سال است این دشمنی خود را علنی ابراز می‌دارد.

حجت الاسلام سرایی بیان داشت: برای ما شاخص بیانات مقام معظم رهبری است و انقلاب با هیچ فردی عقد اخوت ندارد و هر کسی از این شاخص‌ها منحرف شود مورد نقد قرار می‌دهیم و این‌که فردی در گذشته سابقه درخشانی داشته، ملاک نیست بلکه معیار حال فعلی افراد است و طلبه در تراز انقلاب اسلامی وظیفه دار مطالبه‌گری کند.

وی اضافه کرد: انقلابی بودن فقط چفیه انداختن برگردن نیست، بلکه مطالبه‌گری و حرکت در مسیر انقلاب از مهم‌ترین شاخص‌های انقلابی‌گری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پایان گفت: در انتخابات پیش رو باید نمایندگانی که در تراز انقلاب اسلامی هستند را انتخاب کنیم و اگر مجلس ضعیف و بی‌خاصیت باشد برای کشور مشکل آفرینی می‌کند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha