جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه سانحه هوایی کام همه مردم را تلخ کرد، گفت: امروز تنها خانواده های اسن عزیزان عزادار نیستند، بلکه همه ملت ایران عزادار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ظهر امروز نماینده ولی فقیه در استان، به همراه مسئولان استانی با حضور در منزل خانواده جانباختگان سانحه اخیر هواپیمایی اوکراین، با خانوادهای آنان ابراز همدردی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با تاکید بر اینکه این مصیبت بزرگ، کام همه مردم را تلخ کرد، اظهار داشت: امروز تنها خانواده این عزیزان عزادار نیستند، بلکه همه ملت ایران عزادار هستند.

وی با بیان اینکه خداوند در قران بر مسئله صبر تاکید دارند، یادآور شد: حقیقتا این اتفاق مصیبت بسیار سختی است، به همین دلیل بنده و مسئولان استان همدان جهت ابراز همدردی به منازل این شهدای عزیز آمده ایم.

امام جمعه همدان افزود: باید به یاد داشته باشیم که اینها امتحانات الهی است و ان شاءالله صبر بازماندگان، غفران الهی را برای این شهدا به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق یک خطای انسانی بود و مسئولان هم رسما عذر خواهی کردند، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان بالاترین مقام رسمی کشور، خواستار رفتار صادقانه مسئولان و برخورد با مسببان این اتفاق بودند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که خواسته همه ما این بود که این اتفاق سریع تر اعلام شود، یادآور شد: برخی از مسائل امنیتی نیازمند رسیدگی و تحقیقات ویژه ای دارد، ضمن اینکه گرفتن تصمیم در آن شرایط سخت، در ده ثانیه نیز کار بسیار سختی بود، اما با تمام این مسائل خواسته همه ما این است که قصور از طرف هر کسی بوده باید اعلام شود.

وی با تاکید بر این که این اتفاق فاجعه بزرگی بود که همه مردم را داغدار کرد، گفت: سپاهی که ۴۰ سال شبانه روز برای جان مردم زحمت کشیده است، با اشتباه یک فرد، نباید زیر سؤال برود و لذا همان طور که دیدید سردار حاجی زاده برای خود آرزوی مرگ کرد و این یک واقعیت بود که با تمام وجود آن را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تشکر از خانواده های حانباختگان سانحه هوایی، ابراز داشت: صبر و نجابت این خانواده ها قابل قدردانی است و قطعا مراسم با شکوهی برای تشییع و خاکسپاری این عزیزان در همدان خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha