جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم بدانند دشمن می خواهد با تفرقه افکنی، وحدت جامعه را خدشه دار کند، لذا باید دشمن شناس و بابصیرت باشند و آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های دهه فجر که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر باید همچون سال های گذشته با شکوه خاصی برگزار شود، گفت: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر باید اعضای عضو ستاد برنامه های خود را منسجم و هدفمند برگزار کنند و تلاش شود برنامه ها مردمی و با محتوا به جامعه ارائه شود . 

وی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه های دهه فجر باید از ظرفیت دینی و فرهنگی جوانان بهره بگیریم، خاطرنشان کرد: حضور موفق و اثرگذار نیروهای جوان در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر موجب پویایی و نشاط خواهد شد . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه جوانان از همان سال های اولیه پیروزی انقلاب تاکنون در همه عرصه ها یار و یاور اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب بوده و هستند، گفت: جوانان با حضور به موقع و باشکوه در همه عرصه ها انقلاب تا پای جان حافظ آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب هستند . 

وی با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای اوکراین، بیان داشت: این حادثه بسیار دردناک بود، اما مردم باید بدانند دشمن می خواهد با تفرقه افکنی از ابعاد مختلف این سانحه غیر عمدی، وحدت جامعه را خدشه دار کند که در این زمینه مردم باید دشمن شناس و بابصیرت باشند و آرامش خود را حفظ کنند.

انتهای پیام 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha