شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه خواهران خوی

حوزه/ سردار شهسواری، روشنگری، بصیرت‌افزایی و زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را وظیفه نخبگان جامعه عنوان کرد و گفت: همه باید در جهت مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم و با روشنگری‌های خود زمینه را برای انتخاب فرد اصلح فراهم سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، نشست بصیرتی طلاب خواهر شهرستان خوی با حضور سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، امروز در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سرایی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: دفاع حضرت زهرا (س) دفاع از خانواده و فرزندان نبود بلکه حضرت از امامت و ولایت دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به شجاعت‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی چهل و یک سال از وطن و امنیت منطقه حراست کرد و نباید اجازه دهیم عده‌ای این رشادت‌ها و شجاعت‌ها را با حاشیه‌سازی‌های خود به فراموشی بسپارند.

در ادامه این جلسه سردار حبیب شهسواری با بیان این‌که سپاه جزئی از پیکره مردم است، اظهار داشت: سردار سلیمانی همچون عطری بود که بعد از شهادتش بوی آن فضای کشور و منطقه را برداشت و این گونه مردم را متحد کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان داشت: سردار سلیمانی شخصیت ولایی و ولایت‌پذیر بود و شهادتش هم منجر به عظمت کشور شد و اگر دشمن می‌فهمید که شهادت این سردار عزیز منجر به وحدت و عظمت ملی خواهد شد هرگز دست به این کار نمی‌زد.

وی در ادامه روشنگری، بصیرت‌افزایی و زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را وظیفه نخبگان جامعه عنوان کرد و گفت: همه باید در جهت مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم و با روشنگری‌های خود زمینه را برای انتخاب فرد اصلح فراهم سازیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha