جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز مدیریت حوزه

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده های داغدار سانحه هوایی تصریح کرد: هیچگاه نباید بروز یک خطا در شرایط جنگی موجب تضعیف روحیه قوی و سلب سرعت عمل و صلابت اقدام مسئولان نظامی و پدافندی و مدافعین حریم هوائی کشور عزیزمان و نادیده گرفتن افتخارات غرور آفرین نیروهای مسلح و سپاه سرافراز گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده های داغدارسانحه هوایی تصریح کرد: هیچگاه نباید بروز یک خطا در شرایط جنگی موجب تضعیف روحیه قوی و سلب سرعت عمل  و صلابت اقدام مسئولان نظامی و پدافندی و مدافعین حریم هوائی کشور عزیزمان و نادیده گرفتن افتخارات غرور آفرین نیروهای مسلح و سپاه سرافراز گردد.

متن بیانیه مرکز مدیریت  حوزه های علمیه در خصوص حادثه هواپیمای اوکراینی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه هواپیمای مسافربری که موجب جان باختن جمعی از هموطنان عزیز و اتباع محترم کشورهای دیگر شد موجب تأثر شدید حوزه‌های علمیه و مراجع عظام گردید.

 این حادثه سنگین و جان‌سوز را به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های ارجمند و داغدیده جانباختگان در ایران و سایر کشورها، تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

 ضمن سپاسگزاری از صداقت و صراحت لهجه مسئولان ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توضیح ابعاد و علل حادثه و پذیرش خطای انسانی و عذرخواهی رسمی، از مسئولان ذیربط انتظار داریم:

1.  به بازماندگان جان‌باختگان ایرانی و خارجی رسیدگی کامل نموده و به جبران خسارت بپردازند.

2.  برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه در آینده تدابیر لازم اندیشیده شود.

3.  پیگیری‌های جدی در خصوص کشف علل حادثه و اقدام مقتضی بعمل آید.

4. هیچگاه نباید بروز یک خطا در شرایط جنگی موجب تضعیف روحیه قوی وسلب سرعت عمل  وصلابت اقدام مسئولان نظامی و پدافندی و مدافعین حریم هوائی کشور عزیزمان و نادیده گرفتن افتخارات غرور آفرین نیروهای مسلح و سپاه سرافراز گردد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    خداوند نیروهای خدوم سپاه رو موفق بدارد.