شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نخعی پور

حوزه/ استاد حوزه علمیه بیرجند با بیان اینکه خون به ناحق ریخته شده سردار دلها گریبان دشمنان را خواهد گرفت، افزود: سردار سلیمانی آنقدر بزرگ بود که درحال حاضر در جهان و منطقه، ملت ها به دنبال انتقام خون او هستند.

حجت الاسلام علیرضا نخعی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به اینکه آرزوی سردار سلیمانی شهادت بود که به دست بدترین دشمنان اتفاق افتاد، گفت: مردی بزرگی همچون سردار سلیمانی از نظر فیزیکی در زمانی که در قید حیات بودند، محدود بود، چراکه هر روز در یک کشور بودند، اما الان که از قید تن آزاد شده سردار سلیمانی در همه جا هست.

وی با بیان اینکه خون به ناحق ریخته شده سردار دل ها گریبان دشمنان را خواهد گرفت، افزود: سردار سلیمانی آنقدر بزرگ بود که درحال حاضر در جهان و منطقه، ملت ها به دنبال انتقام خون او هستند و بزودی به دستان نهضت اسلامی و مستضعفان عالم که نگاه آنها نگاه سردار سلیمانی است این انتقام رقم خواهد خورد.

این استاد حوزه  با بیان اینکه مشخصات سردار منحصر به فرد است، اما این نگاه و روحیه حاج قاسم در بین جوانان و نیروهای مسلح کشور وجود دارد، گفت: امروز هر کسی که روحیه استکبار ستیزی دارد، سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام نخعی پور با بیان اینکه خون سردار سلیمانی یک انرژی ویژه‌ای به نیروهای مقاومت خواهد بخشید تا شر آمریکا را از منطقه کم کنند، افزود: اصل شهادت سردار سلیمانی، نشان از رذالت آمریکا و ضعف انها است.

انتهای خبر/ 19

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha