جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/-دیدار مدیر حوزه با خانواده شهدای سانحه هوایی

حوزه/ مادر زهرا حسنی از جانباختگان سانحه هوایی گفت: متاسفانه اهمیتی که باید به نخبگان داده شود، وجود ندارد، این دو جوانی که ما از دست دادیم اهل نماز شب و نماز مستحبی بودند؛ آن ها افتخارات جهانی بسیاری داشتند و در پژوهش های علمی و برنامه نویسی جزو معدود افراد متخصص بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مادر زهرا حسنی که در سانحه هوایی به همراه همسرش جان باخت، در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه عنوان کرد: ما در این حادثه داغ و مصیبت سختی دیدیم، اما سنگینی این حادثه که برای سپاه با دشواری همراه بود برای ما سخت تر بود.

وی تاکید کرد: مسائلی که در بخش های دولتی وجود دارد، بسیار زیاد بوده و متاسفانه شاهد دروغ های فراوان در بحث های بنزین و امثالهم بوده ایم، این وضعیت نیاز به پیگیری فراوانی از سوی مسئولان دارای نفوذ است.

این مادر شهید بیان کرد: متاسفانه درد فقر برای مردم درد بسیار جانکاهی بوده و این مسائل از درد از دست دادن فرزندان برای ما سنگین تر است.

وی اظهار داشت: متاسفانه اهمیتی که باید به نخبگان داده شود، وجود ندارد، این دو جوانی که ما از دست دادیم اهل نماز شب و نماز مستحبی بودند؛ آن ها افتخارات جهانی بسیاری داشتند و در پژوهش های علمی و برنامه نویسی جزو معدود افراد متخصص بودند.

این مادر شهید با بیان اینکه زهرا و محمد در تورنتو مشغول به تحصیل بودند، ادامه داد: به فرزند ما که یک نخبه بود بی مهری های فراوانی شد، او از دانشگاه های معتبر دنیا مانند دانشگاه تورنتو پیشنهادهای چشمگیر داشت؛ اما در داخل اهمیتی به این نخبگان داده نمی شد.

وی اضافه کرد: ما به دولت امیدی نداریم، اما انتظار داریم نهادهای منصوب به انقلاب در بحث توجه به نخبگان ورود کنند، در این بحث اخیر سپاه با مظلومیت کار را گردن گرفت و باید مشخص شود که کجای کار اشکال داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha