جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین

حوزه/ مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: برنامه پرمخاطب «تا آسمان» که با همکاری و همفکری حوزه علمیه قزوین طی مدت ۲ سال از شبکه استانی مرکز قزوین درحال پخش است، توانسته مورد استقبال مردم و خانواده ها قرار بگیرد، البته نیازمند همفکری شما اساتید هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، مهندس سعید انبارلویی، ظهر امروز در نشستی با حوزه علمیه قزوین که در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد گفت: برگزاری نشست های تخصصی و ایجاد تعامل  و همکاری بین حوزه علمیه قزوین  و شبکه استانی به منظور تولید برنامه های فرهنگی و معارفی ضروری است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: صدا وسیما نقش موثری در قبال بسیاری از پدیده های اجتماعی دارد و با حساس سازی جامعه و مردم و مسئولین، می تواند در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی تاثیرگذار باشد.

وی با بیان این که دشمنان می خواهند ما را از مسیر تمدن اسلامی منحرف کرده و یاس و ناامیدی را به جامعه القاء کنند، اظهار کرد، صدا وسیما توانسته اعتماد مردم را جلب کند و این نتیجه اقدامات موثر مجموعه رسانه ملی است.

انبارلویی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اتفاق قرن بود که محاسبات غرب را برهم زد و تمام تلاش استکبارجهانی این است که روند توسعه انقلاب را کُند نماید.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین عنوان کرد: شخصیت‌های برجسته در استان قزوین پرورش یافته‌اند، اما به این ظرفیت‌ها در کشور کمتر پرداخته شده است.

وی ادامه داد: برنامه پرمخاطب «تا آسمان» که با همکاری و همفکری حوزه علمیه قزوین طی مدت ۲ سال از شبکه استانی مرکز قزوین درحال پخش است، توانسته مورد استقبال مردم و خانواده ها قرار بگیرد، البته نیازمند همفکری شما اساتید هستیم.

انبارلویی اظهار کرد: در سال آینده برنامه های معارفی شبکه استانی مرکز قزوین از مدارس علمیه این شهر که سبک معماری زیبایی در آن مشاهده می شود ضبط و برای مخاطبان پخش می شود.

انتهای پیام

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha