پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار اهوازیان

حوزه/ رزمنده دفاع مقدس گفت: دشمن اثربخشی سپاه را در عرصه‌های گام اول انقلاب اسلامی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی، بین‌المللی مشاهده کرده و آن را بر نمی تابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار عبدالفتاح اهوازیان، صبح امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج، گفت: تاریخ تنها افرادی را به یادگار و ماندگار در خود محفوظ نگه می دارد که در بزنگاه ها بصیرت خود را نشان داده اند.

وی ادامه داد: دشمن امروز تمام تلاش خود را به کار بسته و در این راه بودجه زیادی هزینه می کند تا اعتقادات جوانان ما را تضعیف کند، اما تاکنون با رهنمودها و راهبردهای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام مانده و محکوم به شکست است.

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: دشمن اثربخشی سپاه را در عرصه‌های گام اول انقلاب اسلامی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی، بین‌المللی مشاهده کرده و آن را بر نمی تابد. همچنین نابودی شجره خبیثه داعش از جمله دستاوردهای بی‌نظیر سپاه در مقابله با نقشه‌های نظام سلطه علیه امنیت منطقه به شمار می‌رود و قطعاً تأثیر سپاه پاسداران  در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار درخشان‌تر و پر بارتر خواهد بود و این نهاد مقدس قدرتمندتر از گذشته در عرصه بین‌المللی ظاهر خواهد شد.

وی اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید داشته‌اند اعتماد به دشمن کار عاقلانه‌ای نیست، بنابراین باید توجه داشت که کشورهای استعمارگر به‌ ویژه دولت آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

وی ادامه داد: عصبانیت دشمن استکباری و ایادی مرتجع آن از مولود انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران و تلاشهای بی وقفه آنان در جهت تضعیف این نهاد مقدس بیانگر نقش بی بدیل و تعیین کننده سپاه در گسترش و تعمیق تفکر جهادی و گفتمان انقلابی گری است.

رزمنده دفاع مقدس گفت: مهمترین هدف و آرمان شهدا تقویت دین خدا و مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان استف لذا ما باید در مسیر دستیابی به این آرمان حرکت نماییم..

در پایان این مراسم فیلمی مستند از حضور سردار شهید سلیمانی در عرصه های مختلف پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha