پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
متجاوز مسجد که به قرار وثیقه آزاد شد، دوباره به اموال مردم خسارت زد

حوزه/ مردی که با ورود غیرقانونی به مسجدی در چاتهام – کنت در انتاریوی کانادا، و ۵۰۰ دلار خسارت زدن به مسجد توسط ماموران بازداشت شده بود، پس از آنکه به قید وثیقه آزاد شد دوباره دست به خرابکاری زد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ctvnews ، یک مرد ۳۰ ساله اهل ویندزور کانادا، به جرم حمله به یک مسجد بازداشت شد.

پلیس شهرداری چاتهام-کنت در انتاریوی کانادا در این باره اعلام کرد: روز یکشنبه یک شهروند از ورود غیرقانونی فردی در ساعت ۶ بامداد به مسجد جامع خبر داده است. ماموران به محض ورود متوجه شدند که این فرد درحال آسیب زدن به مسجد می باشد. یک پنجره کوچک را تخریب کرده و خسارات وارده ۵۰۰ دلار تخمین زده شده است.

 فرد متهم با پلیس نیز درگیر شده و حاضر به گفتن نامش نشده است. آنها بلافاصله او را بازداشت کرده و به اداره پلیس منتقل کرده اند. افسران پلیس پس از تفتیش وی موفق به یافتن کارت شناسایی و مشخصات وی شده اند.

این فرد به جرم دو فقره خسارت زیر ۵ هزار دلار بازداشت شده،  اما در ساعت ۹:۳۰ همان روز به قرار وثیقه آزاد شده است. دادگاه وی برای ۱۱ فوریه تنظیم شد. کمی پس از ۱۰ صبح و آزادی وی از زندان، یک شهروند دیگر با پلیس تماس گرفته و گفته که این فرد به یک ملک دیگر خسارت وارد کرده است.

 ماموران می گویند تنها  دقایقی پس از آزادی، وی را دوباره بازداشت کرده و  تا زمان قرار وثیقه در بازداشت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha