پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
photo_2020-01-15_15-40-30.jpg

حوزه/ حجت الاسلام ارشاد با اشاره به برگزاری نشست تخصصی آسیب شناسی تهذیبی و تربیتی، گفت: بررسی مسائل تهذیبی طلاب تهرانی و ارائه راهکارهای کاربردی و علمی در راستای کاهش آسیب های احتمالی از اهم موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ارشاد معاون تهذیب حوزه علمیه تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: نشست تخصصی آسیب شناسی تهذیبی و تربیتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران، و مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه استان، صبح امروز در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

وی افزود: در این همایش چند نشست تخصصی در موضوع افزایش انگیزه، بررسی آسیب ها و راهکارها و نیز تبیین طرح جامع تربیتی و تهذیبی برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران با بیان این که موضوعات این نشست مورد استقبال مدیران مدارس علمیه استان تهران قرار گرفت، ابراز داشت: در این نشست گزارشی از مجموعه کارها و فعالیت های تهذیبی صورت گرفته در مدارس علمیه ارائه شد که مورد توجه مسئولین قرار گرفت.

وی اظهار کرد: هماهنگی و ارتباط بیشتر با مدیران و معاونین تهذیب مدارس، پیگیری خدمات مشاوره ای، اجرای برنامه های علوم قرآنی و هماهنگی حضور اساتید اخلاق در مدارس علمیه از جمله برنامه های معاونت تهذیب حوزه علمیه تهران خواهد بود.

حجت الاسلام ارشاد در پایان با تاکید بر ادامه نشست های هم اندیشی مدیران و معاونین تهذیب مدارس، خاطرنشان کرد: بررسی مسائل تهذیبی طلاب و ارائه راهکارهای کاربردی و علمی در راستای کاهش آسیب های احتمالی از اهم موضوعات مورد بحث بود. همچنین مقرر شد دوره های تخصصی آموزش مشاوره برای مدیران و معاونین تهذیب استان برگزار شود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha