جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2020-01-15_15-41-52.jpg

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: در شرایطی هستیم که گویا همه اسلام در مقابل همه شرک و کفر قرار دارد و در این شرایط پیچیده به ویژه با توجه به انتخابات پیش رو و گام دوم انقلاب باید پرچم بصیرت در حوزه های علمیه برافراشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، در نشست تخصصی «آسیب شناسی تهذیبی و تربیتی» که صبح امروز در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه استان، گفت: همه ما در مجموعه مدارس علمیه نیاز به بازآموزی و دانش افزایی داریم و باید با همفکری و هم اندیشی مدیران و معاونین تهذیب راهکارهای بهتر و مؤثرتری را برای اجرای برنامه های تربیتی در مدارس تدبیر و ارائه داد.

مدیر حوزه علمیه تهران افزود: انتقال تجارب در چنین نشست هایی صورت می گیرد و هم افزایی های صورت گرفته در این گونه جلسات موجب ارتقای  کیفیت برنامه ها در مدارس علمیه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی که همچون سیل خروشان معنوی بود، گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع آن شهید بزرگوار در حقیقت تجسم آیه شریفه «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا» بود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در پایان با بیان این که نشست های بصیرتی باید ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما در شرایطی هستیم که گویا همه اسلام در مقابل همه شرک و کفر قرار دارد و در این شرایط پیچیده به ویژه با توجه به انتخابات پیش رو و گام دوم انقلاب باید پرچم بصیرت در حوزه های علمیه برافراشته باشد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha