شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ در تشییع پیکر سردار سلیمانی همه مردم منطقه علیه آمریکا به پا خاستند و این نشان‌گر اخلاص و معنویت سردار بود که وحدت را در بین مردم تقویت کرد و اگر به صورت دقیق روشنگری نشود، دشمن با شبهات خود افرادی که در تشییع پیکر مطهر سردار آمده بودند را سست خواهد کرد.

خانم وحیده محمدلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد، اظهار داشت: بعد از این‌که پایگاه نظامی آمریکا توسط سپاه مورد حمله قرار گرفت، آمریکایی‌ها برای حفظ آبروی خود اعلام کردند که این حادثه تلفات جانی نداشته است، در حالی که آمارها چیز دیگری می گوید.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به این مسئله که در حمله به پایگاه نظامی آمریکا یک سیلی به آن‌ها زده شد، اما انتقام مسئله دیگری است، به صراحت اشاره کرده و بیان داشتند که باید حضور فساد برانگیز آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه تمام شود.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: این‌که ترامپ می‌گوید تلفات خاصی در حمله سپاه نداشتیم، به دلیل ترس و توجیه ژست‌های گذشته  اوست که می‌گفت ایران اگر انتقام بگیرد ۵۲ نقطه ایران را مورد هدف قرار می‌دهیم، اما وقتی دید که نمی‌تواند در مقابل توان دفاعی ایران بایستد، مجبور شد این طور وانمود کند که تلفات خاصی انجام نشده و این حمله مهم نبوده که آمریکا بخواهد اقدام متقابل انجام دهد، در حالی که توان این اقدام متقابل را اصلا ندارد و برای همین دوباره دست به دامان مذاکره با ایران شده است.

وی ادامه داد: وظیفه نظامی‌ها انتقام گرفتن از دشمن و وظیفه نخبگان بصیرت‌دهی به مردم است که با روشنگری غبارها را از ذهن‌ها بزدایند و اگر در زمینه رسانه و روشنگری ضعبف عمل شود دشمن تاثیر خود را خواهد گذاشت.

محمدلو اضافه کرد: نباید هر خبری که در خروجی کانال‌های خبری قرار می‌گیرد، را بارو کنیم، چرا که برخی از این اخبار از سوی معاندین نظام و دشمنان مردم بیان می‌شود و در همین حوادث اخیر دشمنان انقلاب بعد از شنیدن صحبت‌های مقتدارانه دختر سردار سلیمانی، روی تخریب شخصیت او مانور دادند و بخشی از توان خود را برای مطرح کردن سایه جنگ در کشور و ایجاد دوقطبی کاذب در بین مردم به کار گرفتند.

وی ادامه داد: باید در نشر خبر اولویت‌ها را در نظر بگیریم و هر کجا کاستی می‌بینیم وارد شویم و آن را پوشش دهیم تا دشمن از آن سوء استفاده نکند و ما باید شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و ایجاد وحدت با شهادت ایشان و انتقام محکم سپاه از دشمن را مطرح کرده و به دنیا اعلام کنیم.

استاد حوزه خواهران تاکید کرد: در تشییع پیکر سردار سلیمانی همه مردم منطقه علیه آمریکا به پا خاستند و این نشان‌گر اخلاص و معنویت سردار بود که وحدت را در بین مردم تقویت کرد و اگر به صورت دقیق روشنگری نشود، دشمن با شبهات خود افرادی که در تشییع پیکر مطهر سردار آمده بودند را سست خواهد کرد.

وی گفت: زمانی می‌توانیم در مقابل دشمن پیروز شویم که وقتی در بعد نظامی مقابل دشمت پیروزی به دست می‌آوریم در عرصه رسانه‌ای و بصیرتی آن را به صورت کامل و صحیح به مردم تشریح کنیم.

محمدلو ادامه داد: در حوادث اخیر سپاه پاسدارن یک پیروزی بزرگ به دست آورد، اما پروژه نفوذ یا خطای انسانی در سقوط هواپیمایی اوکراینی، با بی‌اعتبار کردن رسانه‌های انقلاب، سپاه را که حافظ امنیت ملی است مورد هجمه و حمله قرار داد و در مقابل این سناریوهای دشمن باید هوشیارانه عمل کرد و اهمیت توان قدرت موشکی و نظامی برای مردم تبیین شود و از سپاه با تمام قدرت حمایت صورت گیرد.

وی در پایان با بیان این‌که تا جایی که می‌توانیم باید از سردار سلیمانی بگوییم و بنویسیم، گفت: پاره کردن عکس‌های سردار سلیمانی در حوادث اخیر و شعارهای علیه او نشان می‌دهد که دشمن از تشییع باشکوه سردار به شدت عصبانی شده است و از تاثیرگذاری شهادت سردار سلیمانی بر امتداد هر چه با قدرت راه و هدف این سردار توسط جوانان ایران و منطقه ترسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha