جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان

حوزه/ حجت الاسلام ملیحی گفت: پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام آیت الله اعرافی مبنی بر کمک رسانی حوزویان به مناطق سیل زده، طلاب همدانی نیز همانند طلاب سراسر کشور آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به سیل زدگان اعلام کرده اند.

حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان،اظهار کرد: طلاب و حوزویان در شرایط مختلف، همیشه پیشگام در کمک رسانی به مردم بوده و هستند و در سیل اخیر نیز، همچون گذشته، از طرق مختلف به یاری هموطنان سیل زده شتافته اند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان، افزود: در سیل اخیر، پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام آیت الله اعرافی مبنی بر کمک رسانی حوزویان به این مناطق، طلاب همدانی نیز همانند طلاب سراسر کشور آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به سیل زدگان اعلام کرده اند.

حجت الاسلام ملیحی با ابراز تاسف از وقوع سیل و ایجاد مشکلات عدیده برای مردم استان سیستان و بلوچستان، یادآور شد: آیت الله موسوی اصفهانی، در پیامی جداگانه، از مدیران و طلاب استان همدان خواست تا با لبیک گفتن به پیام مقام معظم رهبری و مدیر حوزه علمیه کشور، به یاری سیل زدگان بروند.

وی تصریح کرد: در این راستا و در جهت ایجاد وحدت رویه در ارسال کمک ها به مردم درگیر سیل، مرکز خدمات حوزه های علمیه با اعلام شماره حساب ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۷۴۶۵۴ نزد بانک رسالت، خواستار واریز کمک های نقدی طلاب به این شماره حساب شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه امکان ارسال کمک های غیر نقدی طلاب، توسط مرکز خدمات حوزه وجود دارد، خاطر نشان کرد: در صورت وجود هرگونه سوال و یا درخواستی، طلاب می توانند به معاونت تهذیب حوزه علمیه استان همدان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha