جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتقام سخت

حوزه/ حجت الاسلام قلی پور با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار قرار دارد، افزود: سایر کشورها نیز باید همگام با ملت ایران زمینه را برای پاکسازی منطقه از تروریست های آمریکایی فراهم کنند.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه« از مازندران به تحولات اخیر در منطقه پس از شهادت سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهادت این سردار رشید اسلام و سایر شهدای جبهه مقاومت موجب بیداری ملت های مسلمان منطقه شده است.

وی با بیان این که امروز وقت آن رسیده کشورهای اسلامی منطقه برای تحقق وعده الهی متحد شوند، افزود: خون پاک سپهبد سلیمانی زمینه ای را برای اخراج تروریست های آمریکایی از منطقه فراهم کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بحران ها و مشکلات امروز خاورمیانه ناشی از حضور فساد برانگیز آمریکایی ها است، خاطرنشان کرد: اگر این تروریست های جنایتکار از منطقه اخراج شوند، امنیت و آرامش به منطقه باز خواهد گذشت.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که آمریکایی ها در طول سال های اخیر مرتکب جنایت های هولناکی در منطقه شده اند، گفت: تازه ترین جنایت این تروریست ها به شهادت رساندن فرمانده مبارزه با تروریست های داعش در منطقه بوده است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که حضور آمریکایی ها در منطقه هیچ کمکی به صلح و امنیت منطقه نخواهد کرد، بلکه آتش جنگ و خونریزی را در خاورمیانه افروخته تر خواهد کرد، بیان داشت: سران کشورهای منطقه به جای تبعیت محض از آمریکایی ها، برای یک بار تصمیم قاطعانه برای اخراج آمریکایی ها اتخاذ کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها تنها به دنبال منافع نامشروع خود در خاورمیانه هستند، خاطرنشان کرد: آنها با نا امن کردن کشورهای منطقه از طریق پرورش و حمایت از گروه های تروریستی، حضور خود را در این کشورها تثبیت می کنند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که تنها کسی که در منطقه توانست آمریکایی ها را به زانو در بیاورد سپهبد شهید سلیمانی بود، افزود: تلاش و سرمایه گذاری چندین ساله آمریکایی ها با مجاهدت  و جانفشانی سپهبد سلیمانی خنثی شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز نیز خون پاک این سردار رشید اسلام زمینه را برای بیرون راندن تروریست های آمریکایی از منطقه فراهم کرده است، بیان داشت: اقدام پارلمان عراق در تصویب طرح اخراج آمریکایی ها از خاک این کشور بسیار ارزشمند است که باید با قاطعیت اجرایی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها جنایت کار علاوه بر ناامن کردن منطقه، منابع نفتی کشورهای اسلامی را غارت می کنند، خاطرنشان کرد: در حالی که منابع نفتی باید برای امنیت و آرامش مردم مسلمان منطقه هزینه شود، خرج تروریست های آمریکایی می شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار قرار دارد، افزود: سایر کشورها نیز باید همگام با ملت ایران زمینه را برای پاکسازی منطقه از تروریست های آمریکایی فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    امام جمعه بابلسر: «شهادت سپهبد سلیمانی زمینه ساز خروج تروریست های آمریکایی از منطقه است.» اگر جریان غربگرا و ستون پنجم با موضعگیری منافقانه خود موجب قوت قلب و دلگرمی کدخدا نشوند.