پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

حوزه/ چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان، شب گذشته با حضور مسئولان، ناشران و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و رسانه مکتوب در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان، دیشب با حضور جمعی از علما، فضلا، مسئولان، ناشران و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و رسانه مکتوب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با حضور ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور آغاز شده و بیش از ۹۰ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف، با ۳۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی ارائه شده است.

همچنین بر اساس اعلام دبیر این نمایشگاه، آئین بزرگداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی با حضور خانواده شهدا، نشست تخصصی اهمیت تلاوت قرآن معنا محور با تأکیدات مقام معظم رهبری، نشست تخصصی با حضور دکتر غلامرضا اعوانی رئیس سابق انجمن حکمت و فلسفه ایران، نشست تخصصی تأثیر قصه بر روان کودک، نشست بررسی دریچه‌های نیمه باز نقاشی در شعر حافظ، نشست شعرخوانی و کارگاه تخصصی داستان‌نویسی از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب خوزستان است.

همچنین «نشست تخصصی روانشناسی با عنوان اعتمادبه‌نفس، عزت‌نفس، ابزار وجود و جرات‌مندی»، «نشست بررسی روند داستان‌نویسی در آثار عربی»، «اختتامیه دومین سوگواره مطبوعات اربعین حسینی» و «نشست ادبیات کودک و نوجوان» از دیگر برنامه‌ها و نشست‌های جانبی چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان می‌باشد.

بر اساس این گزارش، افتتاح سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان و همچنین نخستین جشنواره تولیدات کالاهای فرهنگی و بومی در کنار نمایشگاه کتاب خوزستان راه‌اندازی شده است.

گفتنی است در این نمایشگاه هشت میلیارد ریال بن خرید کتاب به علاقه‌مندان کتاب ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان تا پنجم بهمن‌ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان آماده پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha