یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرهاد عابدی

حوزه / دوره‌های تکمیلی تربیت مربی مهد کودک به اهتمام معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات آذربایجان شرقی، با حضور ۴۵ نفر از خانواده طلاب در تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام فرهاد عابدی، معاون امور فرهنگی و معیشت مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز درباره برگزاری دوره‌ های تکمیلی تربیت مربی مهد کودک، گفت: این دوره با حضور ۴۵ نفر از خانواده‌های  طلاب در محل مرکز خدمات استان برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان با سپری کردن ۶۵ ساعت کارگاه نظری و دو واحد کارگاه عملی، موفق به اخذ گواهینامه این دوره تکمیلی شدند.

حجت الاسلام عابدی افزود: دوره‌های تکمیلی تربیت مربی مهد کودک با بهره‌گیری از استادان مجرب حوزه و دانشگاه مانند آقایان دکتر یوسفی، دکتر ابراهیمی و دکتر محسن‌زاده در حال برگزاری است و دانش‌پژوهان با مفاهیم کاربردی همچون اختلالات رفتاری و روانی کودکان در سنین ۴ تا ۷ سالگی و اصول و روش‌های انتقال مفاهیم به کودکان آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد : تأکید بر قصه‌گویی و اجرای بازی‌های کودکانه در بستر آموزه‌های دینی از ویژگی‌های این دوره آموزشی است.

گفتنی است، دوره‌های تکمیلی تربیت مربی مهد کودک طبق تفاهم‌نامه مرکز خدمات و جهاد دانشگاهی استان برگزار شده و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سمیه NL ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 0
    سلام هزینه دوره چقدره و آدرس جهاد تبریز کجاست یعنی کجای تبریزه