شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهاب الدین حسینی

حوزه / مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: حضور فیزیکی سردار سلیمانی در تمامی صحنه ها لرزه بر اندام دشمن می‌انداخت و در حال حاضر هم خون حاج قاسم بُرّنده ‌تر از سابق دشمنان را می‌ترساند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» تبریز، به نقل از روابط عمومی اوقاف آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، در مراسمی که به یاد سردار شهید سپهبد سلیمانی و گرامیداشت ایام فاطمیه، در مسجد شربت زاده تبریز برگزار شد، گفت: اگر شهادت حاج قاسم باعظمت و بزرگ بود هدفی که به‌عنوان تمدن‌ سازی اسلامی دنبال می‌کرد و آن هم برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بود بزرگ‌تر است.

وی ادامه داد: حضور فیزیکی سردار سلیمانی در تمامی صحنه ها لرزه بر اندام دشمن می‌انداخت و در حال حاضر هم خون حاج قاسم بُرّنده ‌تر از سابق دشمنان را می‌ترساند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در تشییع سردار سلیمانی اظهار داشت: این حرکت عظیم مردمی مشت محکمی بر دهان یاوه‌ گویان و بدخواهان نظام بود. 

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی مردی شجاع در عرصه‌های مختلف بود و راه و روش زندگیش دل در گروی ولایت داشت.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد : افرادی همچون سردار سلیمانی‌ها که دلداده علی(ع) و اولاد علی(ع) باشند و به دریای بی‌کران الهی متصل شوند در این دنیا و آخرت عاقبت بخیر خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha