پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موینی

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: اگر زنان حضرت زهرا(س) را الگوی خویش قرار داده و پایبند به اصول اخلاقی باشند، بنیان خانواده محکم شده و از هم نمی‌پاشد و شاهد بسیاری نابسامانی‌ها در زندگی‌های امروزی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع  شهر محمدیه قزوین ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگ اسلام مبارزه پیگیر با بدعت ها، جهل، کج روی ها و رکود جامعه را خط مشی خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س)  با دفاع جانانه از حریم ولایت به عنوان اولین مدافع از ولی الهی الگوی عملی برای جوانان و پیروان صدیقشان هستند.

امام جمعه محمدیه بیان کرد: زندگی کوتاه اما پرنور حضرت زهرای مرضیه (س) در تمام ابعاد شخصی، عبادی، اجتماعی، سیاسی و خانوادگی مملو از حکمت و معرفت است.

وی ادامه داد: دریای فضائل حضرت زهرا (س) به قدری وسعت دارد که هر چه در مقام لایتناهی آن حضرت سخن رانده شود بازهم ابعاد مختلف وجودی این بانوی بزرگوار اسلام ناشناخته است.

امام جمعه محمدیه اظهار کرد: اگر زنان حضرت زهرا(س) را الگوی خویش قرار داده و پایبند به اصول اخلاقی باشند، بنیان خانواده محکم شده و از هم نمی‌پاشد و شاهد بسیاری نابسامانی‌ها در زندگی‌های امروزی نخواهیم بود.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: همت بلند حضرت فاطمه زهرا (س) در مواجهه با مشکلات مردم بسیار ستودنی است، چرا که این بانوی برجسته از مسائل ساده تا پیچیده ترین  دغدغه های مردم زمان خود را به خوبی  پاسخگو بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha