پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حوزه/رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تمامی اساتید ما بعد از صدور بیانیه در همه ابعاد آن آغاز به کار کردند؛ مراکز حوزوی ما مانند طرح و برنامه حوزه های علمیه و معاونت های حوزه های علمیه با تمام امکانات وارد ابعاد مختلف بیانیه شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال شامگاه پنجشنبه در جلسه گام دوم انقلاب و اندیشه تحول و تعالی در حوزه های علمیه که در سالن جلسات دفتر جامعه مدرسین برگزار شد، عنوان کرد: هر دو هفته یک بار 9 نفر در هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شرکت کرده و جریانات سیاسی و غیرسیاسی که حوزه باید درباره آن موضعی داشته باشد بررسی می شود.

وی افزود: با تصویب هیئت رئیسه از طریق این فرآیند بیانیه ها صادر می شود؛ مجمع عمومی بازوی جامعه مدرسین بوده و با وجود اختیار حق لا و نعم در تقویت جامعه و در حفظ این میراث گران سنگ تاریخ انقلاب کوشش کرده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، مجمع عمومی جامعه مدرسین تا امروز توانسته حلقه وصلی در بین نهادهای حوزوی باشد، کار تصدی گری و عملیاتی متکفل نشود، اما بتواند ساماندهی کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال بیان کرد: تمامی اساتید ما بعد از صدور بیانیه در همه ابعاد آن آغاز به کار کردند؛ مراکز حوزوی ما مانند طرح و برنامه حوزه های علمیه و معاونت های حوزه های علمیه با تمام امکانات وارد ابعاد مختلف بیانیه شده اند.

وی ادامه داد: امروز با بیش از 500 نفر اساتید سطوح عالی حوزه علمیه مجمع عمومی جامعه مدرسین همکاری داشته و این جامعه بسیار غنی است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که در اساسنامه مجمع عمومی جامعه مدرسین وجود دارد این است که هیئت رئیسه هر دو سال یک بار باید انتخاب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha