جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار عبدالرضا آقاخانی

حوزه/فرمانده انتظامی قم بابیان این‌که همه سازمان‌ها باید در برخورد با بدحجابی وارد عمل شوند، گفت: نباید اجازه بدهیم قداست و حرمت شهر قم خدشه‌دار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ستاد فرمانده انتظامی استان قم برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار داشت: مردم قم در تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت چهره انقلابی خودشان را نشان دادند به‌طوری‌که بیش از یک و نیم میلیون نفر در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی حضور داشتند.

وی ادامه داد: این حضور باشکوه نشان داد که مردم قم همیشه در حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب حاضر هستند و ذره‌ای در این مسیر کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده انتظامی قم با اشاره به آمار ده‌ماهه نخست امسال بیان داشت: در ۱۰ ماهه نخست امسال درزمینهٔ مبارزه با کالای قاچاق، برخورد و دستگیری مجرمان، انهدام باندهای سرقت و توزیع مواد مخدر شاهد رشد قابل‌توجهی بودیم و این روند قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: تنها در زمینهٔ جرائم سایبری شاهد رشد بودیم که قطعاً در این زمینه نیز با آگاهی بخشی به مردم و برخورد جدی و قاطع با مجرمان شاهد کاهش جرائم خواهیم بود.

سردار آقاخانی به دستگیری عناصر سلطنت‌طلب در استان نیز اشاره کرد و گفت: این عناصر مستقیماً با رضا پهلوی در ارتباط بودند که در یک اقدام ضربتی دستگیر و متلاشی شدند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص وجود بدحجابی در برخی از پارک‌ها و منطقه‌های گردشگری استان نیز ابراز داشت: در این زمینه نیروهای انتظامی قطعاً اقدامات لازم را انجام داده و با حضور در این مکان‌ها تذکرات لازم را خواهند داد البته باید سایر نهادهای متولی نیز وارد عمل شوند.

سردار آقاخانی به برخورد با بدحجابی در خودروها به‌خصوص خودروهای عبوری از جاده‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون ۴ هزار پیامک به خودروها در خصوص رعایت حجاب در جاده‌ها ارسال‌شده و در برخی موارد نیز خودرو متخلفین را توقیف کردیم.

وی به برنامه‌های پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی وظیفه محافظت از صندوق‌های رأی را دارد و قطعاً در این زمینه به‌خوبی وظیفه‌ای خود را انجام خواهد داد.

سردار آقاخانی ادامه داد: علاوه بر این با فرارسیدن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی هم در جاده‌های استان و هم در شهر قم برای برقراری امنیت اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: علاوه بر این در ابتدای سال آینده مراسم نیمه شعبان راداریم و پیش‌بینی‌های لازم را در این انجام داده‌ایم و انتظار داریم امسال شاهد حضور ۳ و نیم میلیون زائر در استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha