جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان تصریح کرد: ایل غیور قشقایی حدود ۳ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند و با رشادت‌های خود برای کشور و انقلاب اسلامی عزت آفریدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در پیام تصویری به مناسبت برگزاری یادواره شهدای ایل قشقایی استان اصفهان، اظهار داشت: ایل غیور قشقایی حدود ۳ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند و با رشادت‌های خود برای کشور و انقلاب اسلامی عزت آفریدند.

وی با تبیین رشادت‌های ایل قشقایی، افزود: این ایل در جنگ تحمیلی، در دفاع از حریم اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و برای حفظ حریم امنیت کشور شهید داده‌اند و این به این معنا است که ایل قشقایی هر جا ضرورتی وجود داشته از اسلام و انقلاب دفاع شود، در صحنه حضور داشتند.   

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: همایشی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایل قشقایی برگزار می‌شود که لازم بود این‌گونه برنامه‌ها زودتر و برای اقشار دیگر نیز برگزار شود، مقام معظم رهبری تأکید دارند که این‌گونه مراسم‌ها برای شهدای اقوام مختلف برگزار شود تا همه ما از وصیت‌نامه‌های شهیدان استفاده کنیم و صبر و استقامت خانواده‌های آنان برایمان الگو شود.

وی با اشاره به نقش ایل قشقایی در رونق تولید و اقتصاد کشور تصریح کرد: ایل قشقایی در صنعت دامداری و کشاورزی فعال هستند و نقش مؤثری در تولید گوشت قرمز و تأمین نیازهای داخلی دارند و جمعیت زیادی از کشور  به واسطه تلاش‌های این قوم و سایر اقوام و عشایر کشور ارتزاق می‌کنند و ما نیز قدردان آنها هستیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha