جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم معارفه مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات

حوزه/ مراسم معارفه حجت الاسلام روح الله رحمانی مهر مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات و تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین محمودی مدیرکل سابق این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم معارفه حجت الاسلام روح الله رحمانی مهر مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات و تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین محمودی مدیرکل سابق این اداره کل امروز در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های صادقانه مدیرکل سابق حوزه ریاست مرکز خدمات گفت: حجت الاسلام و المسلمین محمودی از ابتدای تأسیس مرکز خدمات در این مرکز حضور داشته‌اند؛ خدمت به طلاب و روحانیون توفیقی الهی است و ایشان این توفیق را داشته‌اند که 30 سال در خدمت به طلاب باشند.
رئیس مرکز خدمات ضمن تبریک به مدیرکل جدید حوزه ریاست مرکز خدمات گفت: حجت الاسلام رحمانی مهر فرزند شهید و از طلاب فعال و با انگیزه هستند و در مسئولیت‌های خود در مرکز خدمات موفق بوده‌اند و ان شاء الله در این عرصه نیز موفق باشند.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام و المسلمین محمودی با قدردانی از رئیس و مسئولان مرکز خدمات گفت: نوکری سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) توفیقی الهی است و خدا را شاکرم که این سعادت را نصیب بنده کرد.
وی بیان کرد: جابجایی نیروها فرصت بسیار خوبی است تا جوان‌ترها وارد عرصه شوند و این نهضت را ادامه دهند.

مدیر کل سابق حوزه ریاست مرکز خدمات در ادامه برای حجت الاسلام رحمانی مهر مدیرکل جدید حوزه ریاست مرکز خدمات آرزوی موفقیت کرد.

همچنین حجت الاسلام رحمانی مهر در سخنانی گفت: از رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم به وظیفه خود که جز خدمت به طلاب و روحانیون نیست به‌خوبی عمل کنم.
وی یکی از ویژگی‌های حجت الاسلام و المسلمین محمودی را میدان دادن به جوان‌ها عنوان کرد و گفت: در مدتی که افتخار همراهی و همکاری با ایشان را داشتم توانستم از تجربیاتشان استفاده کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.
مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات بیان کرد: مشورت را وظیفه خود می‌دانم و ان شاء الله با کمک‌ها و راهنمایی‌های مدیران و همکارانم در مرکز خدمات بتوانم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهم.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین محمودی جزو اولین نیرویی هایی بودند که در مرکز خدمات مشغول به فعالیت شدند و امسال پس از 30 سال فعالیت در این مرکز بازنشسته شدند.
مدیریت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم، مدیریت حوزه ریاست مرکز خدمات و دبیری شورای مشاوران رئیس مرکز خدمات، جزوی از مسئولیت های حجت الاسلام و المسلمین محمودی در مرکز خدمات بوده است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha