پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام گرجی

حوزه/ استاد حوزه گفت: پس از حمله سپاه مقتدر، به پایگاه آمریکا تروریست، می‌توان فهمید که فرآیند شکست استکبار جهانی و مقدمات ظهور آغاز شده است.

حجت الاسلام علی اصغر گرجی از اساتید حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با بیان اینکه یوم الله به روزی گفته می شود که همه امور آن با هدایت الهی ظهور و بروز می کند، گفت: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، روزی بود که دست قدرت الهی در آن به وضوح نمایان بود.

وی افزود: حضور پرشمار مردم در این مراسم، آن هم بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی، دست قدرت الهی بود که صادر کننده این پیام به سراسر عالم بود که این سیل جمعیت، همه دلدادگان به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام گرجی، حمله سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد را مقتدرانه توصیف کرد و گفت: ضربه‌ای که به تمامیت وجودی و آبروی آمریکا وارد شد، همانند ضربه‌ای بود که فرعون در زمان حضرت موسی(ع) خورد و همان دستی که فرعون را به ذلت کشاند، در این حمله موشکی می‌توان دید.

وی تصریح کرد: در هر دو این اتفاقات اراده خداوند بر این بود که فرعون زمان نابود شود و ابوسفیان زمان در هم شکسته شود، بنابراین پس از حمله سپاه مقتدر، به پایگاه آمریکا تروریست، می‌توان فهمید که فرآیند شکست استکبار جهانی و مقدمات ظهور آغاز شده است.

این استاد حوزه با اشاره به برگزاری نماز جمعه هفته گذشته به امامت رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: حضرت آقا دو روز را به عنوان یوم الله نامگذاری کردند، اما به نظر بنده آن نماز جمعه شکوهمند نیز یک یوم الله است، و روز 27 دی را باید به عنوان یوم الله به روزی های موجود اضافه کنیم و آن را گرامی بداریم.

وی به تشریح اتفاقات پس از سقوط هوایپمای اوکراینی پرداخت و گفت: افرادی که در داخل کشور همصدا با دشمنان شده بودند را در دو گروه می‌توان تقسیم کرد، یکی جوان‌های بی‌تجربه‌ای که فریب خورده بودند و نگاهشان دارای عمق نبود و گروه دیگر که خودشان را به خواب زده ‌بودندو آنچه دشمن می خواست را از زبان آنها جاری می‌شد.

حجت الاسلام گرجی با تاکید بر اینکه این افراد باید با دست رد جامعه بر سینه خود مواجه شوند، یادآور شد: دلدادگان به حاج قاسم و آرمان‌های او، امروز باید دست رد بر سینه دلدادگان به ابهت پوشالی غرب بزنند.

وی در پایان با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات و لزوم انتخاب صحیح مردم، ابراز داشت: مردم نیز باید در رای دادن و حمایت‌های خود مراقب باشند تا به افراد بی اعتقاد و دل باخته به خارج از مرزها اجازه رشد ندهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha