شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: شخصیت حضرت زهرا (س) الگوی کامل برای جامعه امروزی است و ولایت‌پذیری، دفاع از حق و قاطعیت در مسیر حاکمیت الهی مهم‌ترین ویژگی این بانوی نمونه اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام علی جباری، شامگاه دوشنبه در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد قمربنی‌هاشم شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار داشت: بنابر فرمایش پیامبر اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) سرور زنان همه عالم است و بهترین الگوست.

وی ادامه داد: شخصیت حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای جامعه امروزی است و ولایت‌پذیری، دفاع از حق و قاطعیت در مسیر حاکمیت الهی مهم‌ترین ویژه‌گی این بانوی نمونه اسلام است.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی با بیان این که حضرت زهرا(س) اولین مدافع ولایت بود، تصریح کرد: زهرای اطهر(س) با اقدام و اظهار به موقع خود که بخشی از آن را در خطبه فدکیه تبیین کردند از امام زمان خود دفاع کرد و در مقام دفاع از ولایت بر قله مقاومت ایستاده‌اند و  پرچمدار هستند .

وی اظهار کرد: با تأسی به حضرت زهرا (س) و الگو قرار دادن حضرت در اخلاق، عبادت، حجاب، نجابت، عفت، حیا و ولایت پذیری، می‌توان نمونه بارزی از یک شیعه ولایی و ولایت پذیر بود.

حجت الاسلام جباری در پایان گفت: کسانی که در رفتار و گفتار خود حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهند روز قیامت مورد شفاعت حضرت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha