جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راویان

حوزه / همرزم سردار سلیمانی حمله موشکی سپاه به بزرگترین و پیشرفته ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را انتقام خون سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر سپاه به پایگاه عین الاسد حمله نمی کرد جریان مقاومت نابود می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سردار حسن دقیقی، شامگاه دوشنبه هفتم بهمن ماه، در جمع راویان دفاع مقدس در کانون الزهرا(س) کاشان با تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از مدافعین حرم گفت :رزمندگان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت سرمایه های ارزشمند و گرانبهای اسلام هستند.

وی، سردار سلیمانی را الگوی عملی نسل فعلی و آینده دانست و  افزود: به همین دلیل دشمنان اسلام این الگوی عملی زنده را با هدف عدم گسترش در سطح جامعه مورد هجمه قرار می دهند.

سردار دقیقی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، اخوت ایمانی بین ملتهای منطقه ایجاد کرد، ادامه داد: حاج قاسم کسی بود که افغانستان را از دست طالبان پس گرفت و اجازه نداد این کشور صد سال به عقب برگردد.

وی، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مردم عراق و سوریه را از دست داعش تکفیری نجات داد، گفت: حاج قاسم بر اساس تدبیر عالمانه، جریان مقاومت را در منطقه زنده کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد : دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال انحراف فکری و تحلیلی جوانان کشورمان است، لذا باید آنها را از توطئه های دشمنان آگاه کرد.

همرزم سردار سلیمانی در پایان، حمله موشکی سپاه به بزرگترین و پیشرفته ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را انتقام خون سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر سپاه به پایگاه عین الاسد حمله نمی کرد جریان مقاومت نابود می شد.

شهادت حاج قاسم سلیمانی دنیا را متحول کرد

حاج عباس جندقیان یکی دیگر از همرزمان حاج قاسم سلیمانی نیز با بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار، گفت: خدمات و مجاهدت های این سردار رشید اسلام در جبهه های مقاومت نشان داد که متعلق به همه دلهای آزاده دنیا است.

وی تصریح کرد : پایداری، جهاد و شهادت حاج قاسم سلیمانی دنیا را متحول کرده است.

فرمانده جبهه مقاومت در سوریه به برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: دوراندیشی، شجاعت و خستگی ناپذیری مهمترین شاخص حاج قاسم سلیمانی بود.

جندقیان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی پشت میزنشین و دستوربده نبود، بلکه مرد میدان بود، تصریح کرد: سراغ نداریم شخصی همانند حاج قاسم سلیمانی توانسته باشد دلها و سرزمین های منطقه غرب آسیا را به هم پیوند بزند.

وی، درپایان با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم سلیمانی گام دوم انقلاب در منطقه برداشته شد، ابرازداشت: دشمن با حذف فیزیکی سردار سلیمانی فکر نمی کرد انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت قوی تر می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha