جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمیته همکاریهای کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب ما به دنیا صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در گردهمایی اعضای کمیته همکاری حوزه‌ و آموزش و پرورش کرمانشاه، با تاکید بر اینکه اسلام ناب دنیا را تکان می‌دهد، گفت: انقلاب اسلامی به تاسی از اسلام ناب زلزله‌ای در دنیا ایجاد کرده و امروز شاهد صادر شدن این انقلاب در تمام دنیا هستیم.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مراسم بزرگداشت برای شهدای مقاومت در کشورهای مختلف و تظاهرات بی سابقه مردم عراق که ریشه در بیداری آنان داشت، نشان از این دارد که انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است.

 امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر ضرورت ورود آموزش و پرورش به حوزه تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان فردای کشور تاکید کرد و اظهار داشت: باید نسل جوان را بر مبنای اصول تربیتی دین مبین اسلام تربیت کرد و بسترهای لازم را جهت تحقق این مهم فراهم نمود.

وی، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یکی از نمونه‌های برجسته تربیتی دین مبین اسلام برشمرد و عنوان کرد: در دنیای امروز افرادی‌ مانند حاج قاسم سلیمانی معدود و نایاب هستند و باید سعی داشته باشیم فرزندانمان را مانند او آراسته به اخلاق ناب اسلامی بار آوریم.

آیت‌الله علما با اشاره به تاثیرگذاری شخصیت سردار سلیمانی، گفت: ایشان این تاثیرگذاری را نه پس از شهادت خود، بلکه از ۳۰ سال گذشته داشته‌اند و این از برکات و آثار تربیتی دین اسلام است که این سردار عزیز مزین به آن بود.

رئیس کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش کرمانشاه  با بیان اینکه اخلاق و معنویت یکی از فرازهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: ایشان در این بیانیه بر اهمیت بار آوردن نسل جوان بر مبنای تربیت دینی تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha