سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قابل

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: دهه فجر بهترین فرصت انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان است، انقلابی که متضمن رشد و شکوفایی ایران و ملت آن در همه ابعاد فردی و اجتماعی، داخلی و خارجی، سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، عصر امروز به همراه اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در قزوین، گفت: نسل جدید با گام برداشتن در مسیر شهدای انقلاب و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها ایران را سربلند کنند.

وی ادامه داد: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان است، انقلابی که متضمن رشد و شکوفایی ایران و ملت آن در همه ابعاد فردی و اجتماعی، داخلی و خارجی، سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به این نظام و مکتب اسلامی است، زیرا همه ما ایرانی‌ها در این ایام شور و شوق خاص و غرورانگیزی داریم و ملت ایران با هر سلیقه‌ای در این مراسم‌ و بزرگداشت‌ها شرکت می‌کنند که نشان از علاقه و قدرشناسی آنها است.

وی ادامه داد:  اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) در نقاط مختلف جهان رو به گسترش بوده و همین امر موجب ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام قابل بیان کرد: ایام ‌الله دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین افکند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: وحدت هر کشوری نشان دهنده قدرت آن کشور است و ملت ایران با ایستادگی در برابر استبداد قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha