سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احمد حسین فلاحی

حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان گفت: دشمن از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به انقلاب و خصوصا نهادهای انقلابی همانند سپاه است و از هر فرصتی برای پیاده کردن نقشه‌های خود استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام احمد فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، اظهار کرد: سیل بی نظیر مردم در سراسر کشور جلوه‌های ظاهری یوم الله بود که با الطاف الهی رقم خورد.

وی افزود: تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی را می‌توان گسترده‌ترین عزاداری در جهان دانست که حاج قاسم توانست با عنایت ویژه پروردگار مردم را به صحنه بکشاند.

حجت الاسلام فلاحی در ادامه به تشریح اتفاقات پس از سقوط هواپیمای اوکراینی پرداخت و گفت: سپاه، همان نیرویی که در تمام صحنه‌ها به صورت خالصانه وارد میدان شده است، در این جا نیز همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به صورت صادقانه با مردم صحبت کرد، اما عده ای مانند همیشه به دنبال تخریب این نهاد هستند.

وی با بیان اینکه ابعاد ماجرا کاملا روشن نشده است، ابراز داشت: کسانی که پس از این حادثه، دست به اغتشاشاتی زدند، قطعا بحث آنها هواپیما نبود، چرا که در همان روز سقوط، اعلام همدردی و تسلیت نکردند و پس از صحبت‌های فرمانده هوا فضای سپاه تازه شروع به ابراز ناراحتی کردند.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه خط دهی به این افراد از خارج از مرزها اتفاق می‌افتد و حضور سفیر انگلیس در جمع آنان گویای این مطلب است، ابراز داشت: این افراد که خود را وطن دوست اعلام می کنند، نه تنها تا به حال فعالیتی برای این کشور انجام نداده‌اند، بلکه هیچ گاه حاضر نیستند که از منافع خودشان برای ایران، چشم پوشی کنند.

وی تصریح کرد: دشمن از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به انقلاب و خصوصا نهادهای انقلابی همانند سپاه است و از هر فرصتی برای پیاده کردن نقشه‌های خود استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام فلاحی گفت: مردم باید مراقب باشند، چرا که اگر به درستی حرف‌های مدعیان دروغین وطن دوستی را با حرف های دشمنان مقایسه کنیم، می‌بینیم که دقیقا همان حرف‌های دشمن را می‌زنند و در هر فرصتی به دنبال آن هستند تا نظام را به چالش بکشانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha