پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عباس عربيان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در اصل معامله قرن یک برنامه بزرگ برای ایجاد خاورمیانه ای امن برای صهیونیست ها و منزوی کردن مسلمین است و ظهور داعش و دیگر گروه های تروریستی به نوعی تضمین کننده این معامله ننگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، امروز در جمع اساتید حوزه علمیه استان کردستان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: جایگاه و منش این بزرگ بانوی جهان اسلام باید الگویی بزرگ برای زنان مسلمان و حتی دیگر ادیان باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به «معامله قرن» اشاره کرد و بیان داشت: یکی از ویژگی های صهیونیست ها که تاریخ به خوبی گواه آن است، زیاده خواهی و تجاور است و این دو مورد بعد از جنگ جهانی دوم نمود بارزی یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: در معامله قرن به عینه شاهد نگاه استکباری و سلطه طلبانه اسرائیلی ها هستیم و اینگونه خود را مظلوم نشان می دهند که گمان می رود می خواهند انتقام هولوکاست دروغین و ساختگی را از امت اسلام بگیرند.

این استاد حوزه در ادامه تاکید کرد: متاسفانه زمانی که اسرائیل حامی مانند آمریکا را در کنار خود می بیند، جسارت پیدا می کند و سخنانی به زبان می آورد که معنایی جز تجاوز و فتنه طلبی ندارد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در معامله قرن دشمن چندین هدف را به صورت همزمان دنبال می کند که هدف نهایی این اهداف تضعیف جهان اسلام به ویژه نهضت و جبهه مقاومت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان عنوان کرد: در اصل معامله قرن، یک برنامه بزرگ برای ایجاد خاورمیانه ای امن برای صهیونیست ها و منزوی کردن مسلمین است و ظهور داعش و دیگر گروه های تروریستی به نوعی تضمین کننده این معامله ننگین است.

این استاد حوزه بیان کرد: سکوت مجامع جهانی حقوق بشر در مقابله «معامله قرن» نشان از تو خالی بودن این مجامع دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان اظهار داشت: تحقق معامله قرن که متاسفانه برخی از کشورهای خودفروخته عربی نیز در آن مشارکت دارند می تواند جهان اسلام را دچار از هم گسیستگی نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha