جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
«معامله قرن»

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به تحلیل و بررسی «معامله قرن» پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به تحلیل و بررسی «معامله قرن» پرداخته است.

در این یادداشت آمده است:

۱) طرح معامله قرن، بازسازی استعاری از یک فیلم ضعیف هالیوودی است که در چند سال گذشته توسط کوشنر، مشاور صهیونیستی ترامپ مطرح شده است.

۲) اگر چه هدف ظاهری طرح، گسترش صلح خاورمیانه قلمداد شده است، اما اهداف راهبردی و میان‌مدت و کوتاه‌مدتی برای آن منظور گردیده است.

۳) در یک جمله هدف اصلی از طرح بی سرانجام معامله قرن، بیش از آن که اجرای آن باشد، عادی‌سازی فرهنگ سازش و صلح با اسرائیل غاصب توسط کشورهای منطقه و رونمایی از آخرین پرده‌های سازش توسط حکام مفلوک عرب است.

۴)در حال حاضر بیشترین اهتمام ترامپ برای، کمک به نتانیاهو و داشتن برگ برنده برای خود و تشدید افتراق در کشورهای اسلامی است.

۵)به دلایل زیادی می‌توان گفت؛ این طرح شیطانی، نوزاد منحوس مرده متولد شده‌ای است که روی دست صاحبان آن خواهد ماند و خوابهای آشفته صهیونیست ها تعبیرات آشفته و معکوسی خواهد داشت.

معامله قرن محصول مغزهای الکلی غربی ها و برآیند حماقت ذاتی صهیونیست‌هاست که به اقتدار و رشد و بالندگی مقاومت اسلامی درغرب آسیا منجر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha