جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رژیم صهیونیستی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان دشمنی با اسرائیل غاصب را برای جمهوری اسلامی یک افتخار عنوان کرد و اظهار داشت: بی شک اگر حضور جمهوری اسلامی در منطقه و نیز موضع گیری های ایران وجود نداشت، خدا می دانست که تاکنون چه بلایی بر سر مردم فلسطین و قدس شریف می آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی صبح امروز در نشست جمعی از طلاب شهرستان سنندج اظهار داشت: دهه هاست که مسئله قدس و فلسطین به مهمترین موضوع جهان اسلام تبدیل شده است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: آزادسازی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست، آرمان مسلمین است و امید داریم که روزی شاهد این اتفاق مبارک باشیم.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در ادامه سخنان خود به «معامله قرن» اشاره کرد و عنوان کرد: این روزها بحث «معامله قرن» به یکی از خبرسازترین اخبار دنیا تبدیل شده است، در این طرح ننگین آمریکایی ها و صهیونیست ها به دنبال عملی کردن نیات شیطانی و اهریمنی خود هستند.

دریایی با انتقاد از موضع برخی از کشورهای مسلمان و عربی در موضوع «معامله قرن» گفت: متاسفانه عملکرد منفعلانه دول عربی و شیوخ خلیج فارس باعث گردید که اسرائیل در جنایات ضدبشری خود جری تر و گستاخ تر شود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که سران مسلمان و عربی در مقابل اسرائیل موضع گیری ضعیف و حتی هم سو داشته باشند، همچنان ظلم و ستم هدیه صهیونیست ها به مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه تنها حامی مردم فلسطین و آزادسازی قدس شریف از دست اشغالگران است و در این راه هزینه های زیادی نیز متحمل شده است.

وی، دشمنی با اسرائیل غاصب را برای جمهوری اسلامی یک افتخار عنوان کرد و اظهار کرد: بی شک اگر حضور جمهوری اسلامی در منطقه و نیز موضع گیری های ایران وجود نداشت، خدا می دانست که تاکنون چه بلایی بر سر مردم فلسطین و قدس شریف می آمد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: اگر جهان اسلام می خواهد که «معامله قرن» اجرا نشود باید موضع خود را به صورت روشن اعلام کند و از وضعیت منفعل خارج شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha