پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس کل دادگستری استان فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه جوهره درون مایه قوه قضائیه در عصر تحول بر مبنای تعالیم قرآن و اهل بیت(ع) است، گفت: امروز در گام دوم انقلاب قوه قضائیه نه تنها علم مبارزه با فساد را بر دوش گرفته، بلکه پرچمدار عدالت هم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، صبح امروز در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات سراسر قرآن کریم قوه قضائیه که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، استان فارس را به تعبیر مقام معظم رهبری در قله دانست و اظهار داشت: استان فارس دیار ۱۴ هزار و ۶۰۰ شهید و مدفن بیش از هزار و ۴۰۰ امامزاده واجب التعظم است.

وی در ادامه خطاب به افراد شرکت کننده در مسابقات قرآن کریم، افزود: قرآن کریم شما را مطهر کرده است و شما نیز جان ها را به زلال معرفت شسته اید.

رئیس کل دادگستری استان فارس، قرآن کریم را پاک و پاک کننده دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید از آموزه های قرآن کریم برای تزکیه نفس و جامعه استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهادت حضرت زهرا(س) و سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: وجود و شهادت شهید سلیمانی منشا خیر و برکت برای جامعه است.

حجت الاسلام والمسمین موسوی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی، شاهد روشنی است که فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) چگونه می تواند انسان های ناب را تربیت کند، بیان داشت: این قدرت عشق است که موجب شده سردار دل ها در دنیا پر آوازه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جوهره درون مایه قوه قضائیه در عصر تحول بر مبنای تعالیم قرآن و اهل بیت(ع) است، ابراز کرد: امروز در گام دوم انقلاب قوه قضائیه نه تنها علم مبارزه با فساد را بر دوش گرفته، بلکه پرچمدار عدالت نیز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha