جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
جعفرنژاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم گفت: باید زمینه تشکیل مجلسی انقلابی، جوان و حزب الهی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش سیاسی فرماندهان ارتش جمهوری اسلام در منطقه کردستان، امروز در سالن جلسات عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده این استان برگزار گردید.

در این همایش، حجت الاسلام «علی جعفرنژاد»، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار از آغازین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انواع توطئه ها را علیه ملت ایران انجام داده است و از هر اقدامی که منافع و امنیت ملی ما را تهدید کند فروگذار نبوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس ادامه داد: در این برهه حساس از حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت و تکلیف سنگینی بر عهده مردم می باشد.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی، به عنوان آزمونی فراروی ملت ایران در حساس ترین دوره انقلاب برگزار می شود که می بایست نقش بسیار مهمی در حمایت و پشتیبانی از تدابیر و راهبردهای رهبری معظم ایفاء کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس اظهار کرد: باید زمینه تشکیل مجلسی انقلابی، جوان و حزب الهی را فراهم کرد و با این اقدام، نقش مهمی برای برطرف کردن امور اقتصادی و معشیتی مردم و همچنین مقابله با توطئه های نظام استکباری ایفاء نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha