سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
همایش فجر افرینان

استاندار قزوین گفت: مردم به برکت انقلاب طعم ناب آزادی و استلال را چشیدند و به دنیا نشان داد که استقلال خود را با هیچ چیز عوض نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،مهندس هدایت الله جمالی منش، صبح امروز در همایش فجرآفرینان انقلاب فاطمی که با حضور روحانیون  و ائمه جمعه و جماعات در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد گفت: نعمت های انقلاب رهایی از ظلم و استبداد و همچنین درک صحیح از استقلال و چشیدن طعم ناب آزادی بود و مردم به دنیا نشان داد که مردم این مرز و بوم استقلال خود را با هیچ چیز عوض نخواهند کرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مواجهه ملت بصیر و شجاع ایران اسلامی با توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته تا فتنه های پی در پی سالهای اخیر به ویژه تحریم اقتصادی ملت ایران نشان می دهد که تلاش های جبهه باطل علیه امت نستوه ایران پایانی ندارد.

 جمالی منش بیان کرد: دلیل اصلی این فتنه ها مقاومت و ایستادگی ایران عزیز تحت رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین، پایداری ملت ایران در حفظ استقلال و آزادی و نظام مقدس برخاسته از خون شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است؛ این حرکت عظیم در گام دوم انقلاب اسلامی نیز با قوت هر چه بیشتر تداوم خواهد داشت.

استاندار قزوین ادامه داد: دهه فجر برگِ زرین افتخار آفرینی ملت ایران است که از دل آن نام والای جمهوری اسلامی ایران قد برافراشت که نورانی بخش جای جای این خاک با برکت است.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha