پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام  مومنی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، از برگزاری بیش از ۵۲ نشست بصیرتی- سیاسی به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی با حضور هادیان و کارشناسات سیاسی مطرح استانی و کشوری خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرچه از انقلاب اسلامی می گذرد بیشتر به معجزه بودن انقلاب در ایران و عظمت کار امام راحل (ره) پی می بریم و اینکه دامنه انقلاب در طول این چهل سال در جهان موثر بوده و امید همه مستضعفین جهان شده است.

وی در مورد برنامه‌های فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: با توجه به فرارسیدن دهه مبارکه فجر و همچنین نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصمیم گرفتیم تا جلسات بصیرتی حوزه را در این دهه برنامه‌ریزی نماییم که بر این اساس بیش از ۵۲ جلسه بصیرتی- سیاسی با حضور اساتید و کارشناسان برتر کشوری و استان در این دهه برگزار خواهد شد که البته برخی از مدارس جلسات خود را زودتر یا بعد از دهه اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام مومنی، در مورد سایر برنامه‌های دهه مبارکه فجر گفت: در بیش از ۱۵درس خارج نیز جلسات بصیرتی سیاسی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دهه از تمامی اساتید خواسته شده ضمن سخنرانی در مورد پیروزی انقلاب اسلامی، از مبانی و اندیشه نورانی ولایت‌فقیه و مدیریت ایشان بر فضای سیاسی کشور صحبت کنند و در همین راستا جزواتی تهیه و به اساتید داده خواهد شد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: از دیگر ویژگی‌های این برنامه استفاده از طلاب انقلابی و جوان برای بصیرت افزایی به آحاد مردم جامعه است که همه آنها از فارغ‌التحصیلان دوره سیاسی اول حوزه هستند و از میهمانان ویژه امسال می توان از دکتر محسن سلیمانی از دانشگاه تهران و دکتر مسعود بصیری رئیس بسیج سواد رسانه کشور نام برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha