جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که کشورهای اسلامی نباید در برابر این طرح ننگین سکوت کنند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید در برابر این خیانت بزرگ قیام کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به رونمایی از طرح ننگین معامله قرن از سوی رییس جمهور جنایت کار آمریکا، این طرح را کاملاً شکست خورده دانست.

وی با بیان این که آمریکایی ها با رونمایی از این طرح ننگین تلاش می کنند شکست های مفتضحانه خود از جریان مقاومت در منطقه را بپوشانند، افزود: این تلاش رییس جمهور آمریکا نیز برای فرار از شکست های متعدد در منطقه به هیچ عنوان نتیجه بخش نخواهد بود.

حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که حضور سفرای چند کشور خائن عربی در مراسم رونمایی از این طرح ننگین نمی تواند پشتوانه ای برای اجرای آن باشد، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز در افول کامل سیاسی و حیثیتی قرار گرفته و این گونه نمایش‌های مضحک نمی‌تواند راهی برای برون رفت از این بحران های به وجود آمده باشد.

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که امروز بسیاری از ملت های مسلمان منطقه خواستار خروج بی قید و شرط نظامیان تروریست آمریکایی از منطقه هستند، تصریح کرد: پس از شهادت سپهبد سلیمانی یک وحدت نظر بسیار خوبی میان مردم منطقه برای بیرون راندن آمریکایی ها از خاورمیانه به وجود آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سران آن چند کشور مرتجع عرب منطقه به جای وابستگی به آمریکا به ملت های خود بپیوندند، خاطرنشان کرد: حضور آمریکا در منطقه تنها عامل ناامنی و بحران برای ملت های مسلمان بوده و هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که رییس جمهور آمریکا نمی تواند با رونمایی از یک طرح ننگین، رژیم صهیونیستی را از سراشیبی سقوط و نابودی نجات دهد، تصریح کرد: این رژیم غاصب و کودک کش روزهای پایانی عمر نکبت بار خود را سپری می کند و به زودی شاهد نابودی کامل این غده سرطانی در منطقه خواهیم بود.

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که ملت های مسلمان منطقه و آزادی خواهان جهان جنایت های آشکار آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را فراموش نکرده اند، افزود: ملت بزرگ ایران و همچنین جریان مقاومت در منطقه اجازه نخواهد داد آرمان های فلسطین عزیز و قدس شریف به همین آسانی پایمال شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم صهیونیستی بیش از هفت دهه است که دستانش به خون ملت مظلوم فلسطین آغشته است، بیان داشت: این جنایت های آشکار در برابر سکوت حکام وابسته عرب منطقه و همچنین جامعه جهانی صورت می گیرد.

حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که کشورهای اسلامی نباید در برابر این طرح ننگین سکوت کنند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید در برابر این خیانت بزرگ قیام کنند.
 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha