جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه کاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، اختلافات گروهی و سیاسی را یکی از عوامل تضعیف نظام و کشور دانست و گفت: متأسفانه اختلافات گروهی و سیاسی در آستانه انتخابات به اوج خود می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) و تبریک این روز به ملت قهرمان ایران،ابرازداشت : ۱۲ بهمن بازگشت رهبر انقلاب به آغوش پر مهر ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم(عج) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) و تبریک این روز به ملت قهرمان ایران، گفت: ۱۲ بهمن بازگشت رهبر کبیر انقلاب به آغوش پر مهر ملت ایران بود.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان امیدهای آینده انقلاب و ملت و رهبری هستند، رسالت مهم و سنگین امروز همه را پاسداری از نظام اسلامی دانست و افزود: آسیب شناسی و آسیب زدایی عامل تداوم و بقای انقلاب اسلامی است.

آیت الله نمازی ادامه داد: امروز دنیا شاهد پس لرزه‌های انقلاب اسلامی ایران است و صدور انقلاب به کشورهای اسلامی منطقه و به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران و به سمت و سوی قاره آمریکا و اروپا است.

امام جمعه کاشان با اشاره به خیانت آمریکایی ها به مردم مظلوم فلسطین، گفت: استکبار جهانی برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی معامله قرن را مطرح و با تقویت اسرائیل قصد دارد از پیشروی اسلام و انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه از اختلافات گروهی و سیاسی به عنوان یکی از عوامل تضعیف نظام و کشور نام برد و عنوان کرد: متأسفانه اختلافات گروهی و سیاسی در آستانه انتخابات به اوج خود می‌رسد.

آیت الله نمازی، تقابل منفی بین نامزدها و هواداران و تلاش برای تضعیف و تخریب یکدیگر را ناپسند و بر خلاف شرع اسلام دانست و افزود: تعدد نامزدهای انتخاباتی با رعایت حدود اخلاقی و شرعی نشانه کمال و معرفت جامعه است.

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به شهادت امامزاده سلطان علی بن امام محمدباقر(ع) در ۲۷ جمادی الثانی در مشهد اردهال کاشان، خاطرنشان کرد: هیئات عزاداری و مسئولان اجرایی شهرستان کاشان با هماهنگی و همکاری یکدیگر مراسم باشکوهی که در خور شخصیت آن حضرت برگزار کنند.

عضوخبرگان رهبری با بیان اینکه مردم کاشان سالروز شهادت سلطان علی بن امام محمدباقر(ع) را عزای عمومی اعلام کنند، گفت: تمام هیئات مذهبی  منطقه کاشان درسالروز شهادت حضرت در قالب دستجات باشکوه عزاداری به مرقد مطهر ایشان مشرف شوند.

آیت الله نمازی در پایان، برکات منطقه کاشان را از وجود امامزادگان به ویژه امامزاده سلطان علی بن امام محمدباقر(ع) دانست و افزود: مراسم عزاداری  در سالروز شهادت این امامزاده  بزرگوار با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha