شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وب سایت «هنر اسلامی» آثار هنرمندان مسلمان را به نمایش و فروش می گذارد

حوزه/ وب سایت جدیدی که اخیرا توسط جمعی از هنرمندان حرفه ای ایجاد شده، آثار هنرمندان مسلمان از نقاشی و خوشنویسی گرفته تا سرامیک و گلدوزی را برای فروش به نمایش می گذارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، یک وب سایت  و پلت فرم جدید اینترنتی برای جمع آوری مجموعه های هنری مسلمانان در سرتاسر جهان با عنوان «هنر اسلامی» تشکیل شده است. و هنرمندان اسلامی می توانند با استفاده از این سکوی آنلاین، نسخه هایی از آثار هنری ارزشمندشان را به فروش برسانند.

هنر اسلامی متشکل از نقاشی ، گلدوزی ، خوشنویسی و سرامیک در این وب سایت به نمایش گذاشته شده به فروش می رسند.

بنیانگذاران - که خودشان هنرمند هستند - نیاز به یک مرکز آنلاین تعالی فرهنگی داشتند که هم سبک های سنتی هنر اسلامی و هم همتایان جدیدتر آن را در مقابل مخاطبان جهانی قرار دهند. این پورتال همچنین قصد دارد درآمد پایداری در اختیار هنرمندان خود قرار دهد، به این معنی که وقت کمتری را صرف نگرانی در مورد امور مالی کرده و زمان بیشتری را برای خلق هنر می گذارند.

افزون بر این ، چاپگرهای اسلامی به منظور کاهش ردپای کربن در حمل و نقل جهانی ، با شبکه جهانی چاپگرها همکاری می کنند. این مجموعه همچنین با یک سازمان خیریه جهانی مشارکت کرده و درصدی از هر چاپ هنری که در وب سایت فروخته می شود برای دسترسی به هنر برای کودکانی که در مناطق بحرانی زندگی می کنند مصرف می شود.

صدیقه جمعه ، هنرمند مسلمان که تاکنون جوایز متعددی دریافت کرده و از بنیانگذاران این وب سایت می باشد گفت: با گذشت بیش از یک دهه به عنوان یک هنرمند حرفه ای ، من بسیاری از نگرانی های هنرمندان نوظهور را درک می کنم و می خواستم شرایط امنیت مالی برای آنان فراهم کنم. محیطی عادلانه برای آنها برای به اشتراک گذاشتن کارشان.

وی افزود: هدف اصلی ما از این سایت تجلیل از سنت غنی هنر اسلامی در اشکال بسیار زیبای آن در مقابل مخاطبان جهانی عاشقان هنر ، صرف نظر از قومیت ، مذهب و جنسیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha