دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبدالرحمن خدایی

حوزه/امام جمعه شهرستان بانه گفت: مسئولین انقلابی هرگز نباید خود را از مردم و جامعه دور بدانند، زیرا جدایی بین مسئولین و مردم می تواند باعث بروز زمینه های اشرافی گری و در مقابل فقر بیشتر در اجتماع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی پیش از ظهر امروز در نشستی جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان بانه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ این سرزمین است، لذا باید به بهترین وجه ممکن جشن های این دهه مبارک برگزار شود.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: ۴ دهه پیش در چنین روزی میلیون ها نفر از ملت ایران با پای پیاده از سراسر کشور خود را به فرودگاه مهرآباد رسانده بودند که امام خمینی (ره) را زیارت کنند که این را باید اولین پیام ولایتمداری ملت ایران بعد از ورود امام راحل به ایران دانست.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه یکی از خواسته های امام خمینی (ره) ایجاد حکومتی براساس پایه دینی و اسلامی بود، عنوان کرد: امام خمینی (ره) همیشه به مسئولان متذکر می شدند که اجازه ندهند پست و مقام آنها را از مردم و جامعه دور کند که این فرموده امام راحل همانند فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) می باشد.

ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود گفت: مسئولین انقلابی هرگز نباید خود را از مردم و جامعه جدا بدانند، زیرا جدایی بین مسئولین و مردم می تواند باعث بروز زمینه های اشرافی گری و در مقابل فقر بیشتر در اجتماع شود.

امام جمعه شهرستان بانه افزود: مسئولینی که به نوعی خادم ملت هستند نباید هرگز درب اتاق کارشان بر روی مردم بسته باشد، زیرا اگر این گونه شود، بی شک فلسفه وجودی انقلاب زیر سئوال خواهد رفت.

وی در پایان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه در دیدارهایی که با مسئولان دارند بر این امر تاکید فراوان داشته و می فرمایند که در جامعه اسلامی سزاوار نیست بین مسئولین و مردم فاصله و دیواری باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha