جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قربانی ، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام قربانی بر لزوم برگزاری نشست‌های بصیرتی در دهه مبارک فجر تأکید کرد و گفت: نسل جوان نیازمند آشنایی بیشتر با این ایام بوده که این شورا آمادگی خود جهت اعزام کارشناسان برای نشست‌های بصیرتی را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست ستاد دهه فجر استان خوزستان، با حضور مسئولین دفاتر شهرستانی، در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، برگزاری نشست‌های بصیرتی در خصوص بزرگداشت این دهه را مهم خواند و اظهارداشت: نسل جوان نیازمند آشنایی بیشتر با این ایام بوده که این شورا آمادگی خود جهت اعزام کارشناسان برای نشست‌های بصیرتی را دارد.

وی اظهارداشت: ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی می‌باشد که این نکته در تبلیغات و برنامه‌ها مدنظر قرار گرفته است.

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود جهت برگزاری برنامه‌های این دهه در بالا بردن سطح کیفی آن‌ها تأثیرگذار می‌باشد.

حجت‌الاسلام قربانی افزود: برپایی نمایشگاه‌های متنوع جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌ویژه برای جوانان با ارزش خواند.

وی به شعار محوری دهه مبارک فجر سال جاری اشاره و گفت: شعار سال ۹۸ « انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» می‌باشد و سایر عناوین روزها تا ۲۲ بهمن را جهت بهره‌برداری همگان در سایت قرار داده‌ایم.

حجت‌الاسلام قربانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهارداشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا به این بیانیه پرداخته شود و در مدارس و مساجد ، ادارات و ... این بیانیه را تشریح و تبیین نماییم.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست مسئولین دفاتر شهرستانی به ارائه پیشنهادات و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha