چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی، گسترش حرکت‌های انقلابی در کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای را به برکت اندیشه و فکر امام دانست و گفت: اگر امروز در عراق، لبنان، سوریه، نیجریه و کشورهای مختلف جهان، استقلال‌طلبی و مبارزه با استکبار به وجود آمده، به برکت اندیشه و فکر امام است که روزبه‌روز در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در آیین استانی زنگ انقلاب، امام خمینی(ره) را بنیان‌گذار تفکر انقلابی در کشور دانست و اظهارداشت: امام خمینی(ره) بانی یک جریان فکری بودند که از زمان مرحوم آیت‌الله بهبهانی آغاز شد و ایشان ثمردهنده و ضامن اجرایی شدن آن جریان فکری بودند که امیدواریم ما نیز این مسیر را طی کنیم.

وی، گسترش حرکت‌های انقلابی در کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای را به برکت اندیشه و فکر امام دانست و تصریح کرد: اگر امروز در عراق، لبنان، سوریه، نیجریه و کشورهای مختلف جهان، استقلال‌طلبی و مبارزه با استکبار به وجود آمده، به برکت اندیشه و فکر امام است که روزبه‌روز در حال گسترش است.

شریعتی، با تأکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند با ترور فیزیکی افراد، تفکر آنها را از بین برد، گفت: اشتباه دولتمردان آمریکایی این است که فکر می‌کنند با حذف فیزیکی افراد می‌توانند از سیل خروشان انقلاب جلوگیری کنند، حال‌آنکه نه‌تنها جریان فکری حذف نمی‌شود، بلکه با قدرت بیشتری به حرکت خود ادامه می‌دهد.

استاندار خوزستان، در پایان با بیان اینکه ایران در طول ۴۰ سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای داشته است، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها به برکت انقلاب است که علیرغم تحریم‌های گسترده دشمنان، روزبه‌روز شاهد توسعه علم و فناوری در کشور بوده‌ایم به‌طوری‌که دستاوردهای چند صد سال اخیر قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha