شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجتماع حوزویان اهواز

حوزه/ علما، فضلا، اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه اهواز، امروز همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر، با مقام مظم رهبری تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تجدید بیعت اساتید و طلاب حوزه علمیه اهواز با مقام معظم رهبری، امروز در حسینیه بقیه‌الله این کلان‌شهر برگزار شد.

در این مراسم علما، فضلا، اساتید، روحانیون و طلاب مدارس علمیه ضمن تجدید میثاق با آرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، با رهبر معظم انقلاب بیعتی دوباره بستند.

همچنین در بخشی از این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، پیرامون آثار انقلاب در جهان و وظیفه روحانیت در قبال ترویج اندیشه انقلاب مطالبی را ارائه کرد.

اما آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، به‌عنوان سخنران اصلی این مراسم، چنددقیقه‌ای در رابطه با شکل‌گیری هسته‌های اصلی انقلاب سخنرانی و پس از آن بیان کرد: عنایت خدا، وحدت، ایمان مردم و رهبری امام امت، چهار عامل اصلی بودند که باعث پیروزی انقلاب شد و در دهه فجر این چهار عامل مهم و تعیین‌کننده چنان به هم پیوسته و به اوج رسید که به فاصله ۱۰ روز، رژیم طاغوتی به زباله‌دان تاریخ رفت.

لازم به ذکر است، علاوه بر آیت الله موسوی جزایری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور که سخنرانان این مراسم بودند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و سایر مسئولان حوزوی و استانی حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha