شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام هادی نظیری

حوزه / مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته که حضرت آقا از آن به عنوان یوم الله یاد کردند، گفت: این روز ها نشان داد که یک گام تا نابودی کامل جبهه مستکبران عالم باقی نمانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، ظهر امروز در دیدار مدیران استانی با نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با هماهنگی ادارات و نهاد های مختلف تدابیری خوبی اندیشیده شده است تا در این ایام خط سیر حرکتی دهه فجر به صورت پویا ادامه دار باشد.

وی با اشاره به اجتماع «سلیمانی ها» در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، یادآور شد: سخنرانی شب گذشته یکی از فرماندهان حشدالشعبی عراق نشان داد که آن طور که باید ما نسبت به قدرت پیش‌برندگی انقلاب اسلامی واقف نیستیم.

حجت الاسلام نظیری افزود: حجت الاسلام حسینی دیشب در اجتماع پرشکوه مردم همدان با بیان نقش حاج قاسم سلیمانی و انقلاب در منطقه، تاکید کرد که بسیاری از کشورهای منطقه این انقلاب را به عنوان الگوی کاملی برای خودشان انتخاب کرده اند.

وی با گلایه از اینکه باید ما این دستاوردها را لمس کنیم و در جامعه نیز گسترش دهیم، ابراز داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر و آرمان ها و رهبری حضرت امام و رهبر معظم انقلاب و ایستادگی جبهه مستضعفین، تفکر انقلاب اسلامی در سطح بین المللی در حال پیش روی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته که حضرت آقا از آن به عنوان یوم الله یاد کردند، گفت: این روز ها نشان داد که یک گام تا نابودی کامل جبهه مستکبران عالم باقی نمانده است.

وی در پایان با اشاره به حضور مدیران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، خاطر نشان کرد: بیعت امروز، بیعت عملی با آرمان ها و خط فکری امام خمینی و رهبری است، که نمونه عینی آن در وجود حاج قاسم بروز عملی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha