چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مادر مسلمانی برای تشویق دخترش به ورزش، حجاب مخصوص طراحی کرد

حوزه/ یک مادر مسلمان در انگلیس، با طراحی حجاب ورزشی مخصوصی با نام «حجاب اکتیو» قصد دارد دخترش و دوستان او را به شرکت در فعالیت های ورزشی ترغیب کند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» یک مادر مسلمان در انگلیسی برای اینکه به دخترش و دوستانش برای شرکت در مسابقات ورزشی کمک کند، حجاب ورزشی متفاوتی را طراحی کرده است. نظیره بماث، یک مادر مسلمان، برای اینکه دختران را به ورزش تشویق کند این حجاب آسان را با نام «حجاب اکتیو» طراحی کرده است.

 بماث می گوید وقتی فهمیدم دخترم و دوستانش به خاطر اینکه لباس مناسب ورزشی محجبه نداشتند از فعالیت های ورزشی دست کشیده اند تصمیم گرفتم یک لباس مناسب برای آنان در این زمینه طراحی کنم.

وی که مادر سه فرزند می باشد گفت: دخترم ملیکا یک ورزشکار مشتاق و سفیر ورزشی است و بسیاری از همسالان او که حجاب را رعایت می کنند به اندازه کافی در فعالیت های ورزشی شرکت نمی کنند.

بماث گفت: این دیوانه کننده است که هیچ حجاب ورزشی مخصوصی برای این دختران وجود ندارد و آن ها مجبورند با حجاب های خودشان ورزش کنند

گفتنی است این نخستین حجابی نسبت که مخصوص ورزش طراحی شده است. در سال 2017 برند نایک یک لباس ورزشی «محجبه» طراحی کرد تا به ورزشکاران مسلمان فرصتی برای شرکت در مسابقات ورزشی جهانی داده شود. در این میان بماث معتقد است که حجاب وی شانس رقابت با قیمت های بالای نایک را دارد.

وی گفت: نایک شاید از ما معروف تر باشند اما قیمت های آن ها دو برابر است و یک سرمایه گذاری تجاری محور می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha