جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
36.JPG

حوزه/ معاون آموزش مجتمع علوم اسلامی کوثر تهران، گفت: مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با حضور در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران ضمن دیدار با اساتید و طلاب نخبه این حوزه در جریان فعالیت های علمی و طرح های پژوهشی قرار گرفت.

خانم مریم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: در این نشست که با حضور حجت الاسلام و المسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، حجت الاسلام جهانگیری مدیر کل ارتباطات، روابط عمومی و بین الملل حوزه علمیه خواهران و جمعی از اساتید و طلاب نخبه مجتمع کوثر برگزار شد، خانم جلالی مدیر مجتمع کوثر به بیان گزارشی از فعالیت های آموزشی، فرهنگی- تبلیغی، پژوهشی این حوزه پرداختند.

وی افزود: در ادامه این نشست؛ خانم دکتر ارفع مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن و پژوهشگر برتر در حوزه علوم دینی و خانم دکتر وحیدی مدیر کارگروه فلسفه و کلام اسلامی و خانم احمدی معاون پژوهش سطح ۴ گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده و طرحهای پژوهشی در حال انجام ارائه دادند. همچنین خانم ها رحمتی و بیات نیز به نمایندگی از طلاب مجتمع کوثر درخواست های خود را مطرح نمودند.

خانم رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در انتهای این نشست حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور ضمن اعلام خرسندی از مطالب مطرح شده ابراز امیدواری کردند که با تکیه بر توان علمی و نظرات ارزشمند اساتید و طلاب نخبه، گام های اثربخشی در جهت رفع موانع و پیشرفت روز افزون و ارتقاء سطح علمی حوزه های علمیه برداشته شود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha