جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: رسانه های معاند با انتشار و تهیه اخبار و گزارش های کذب و البته هدفمند به دنبال استحاله فلسفه وجودی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی صبح امروز در مراسم جشنی که به مناسبت دهه فجر در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر مایه فخر و مباهات ملت آزاده و انقلابی ایران اسلامی است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه داد: این دهه یادآور رشادت ها و ایستادگی های ملتی است که در برابر ظلم و ستم قد علم کردند و با تبعیت از امام راحل بساط رژیم شاهنشاهی را درهم پیچیدند.

وی اظهار کرد: بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمنان وحدت امت اسلام می گذرد و در این مدت زمان توطئه های بسیاری برای ساقط کردن این نظام الهی از سوی دشمنان منطقه ای و جهانی مشاهده کرده ایم که نصرت اللهی همیشه یاور ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با تاکید بر اینکه فشارهای دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران روز به روز بیشتر می شود، عنوان داشت: ملت ایران در این سالها به خوبی نشان داده اند که همچنان به اصول و آرمانهای مترقی نظام و ولایت فقیه پایبند بوده  و هستند و همین امر دشمن را در پشت مرزهای فرهنگی و اعتقادی زمین گیر نموده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه یادآور شد: هرگز نباید فراموش کنیم تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد دشمنی دشمنان نیز پا برجا خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم تبیین ریشه های شکل گیری انقلاب در جامعه بیان کرد: امروز رسانه های معاند با انتشار و تهیه اخبار و گزارش های کذب و البته هدفمند به دنبال استحاله فلسفه وجودی انقلاب اسلامی هستند، لذا همه به ویژه حوزویان که امروز به عنوان سربازان جنگ نرم در جامعه اسلامی شناخته می شوند باید با روشنگری های خود این توطئه ها و جنگ نرم دشمن را خنثی کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha