جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام امینی

حوزه/ رئیس کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب قزوین گفت:باید واقعیت ها توسط شاهدان عینی که در زمان شاه شکنجه شده بودند، برای نسل جدید گفته شود و به جوانان بگوییم که کجا بودیم و امروز کجا هستیم تا قدردان انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، به همراه جمعی از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب قزوین ،صبح امروز با استاندار قزوین دیدار کردند.

حجت الاسلام امینی ضمن تبریک آغاز دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: امروز باید با بیان واقعیت ها و دستاوردهای نظام، نسل جوان را به آینده امیدوار کنیم تا با انگیزه بیشتری در مسیر ارزش ها و آرمان های انقلاب گام بردارند.

این مبارز سیاسی قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: باید واقعیت ها توسط شاهدان عینی که در زمان شاه شکنجه شده بودند، برای نسل جدید گفته شود و به جوانان بگوییم که کجا بودیم و امروز کجا هستیم تا قدردان انقلاب اسلامی باشند.

وی بیان کرد: اندیشه های امام خمینی (ره) چراغ راه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است که با حفظ آرمان های بلندامام راحل (ره) این نهضت و انقلاب تداوم پیدا می کند. 

حجت الاسلام امینی ادامه داد: ملت ایران با وحدت و همدلی در برابر ظلم و ستم استعمار ایستادگی کردند و با رهنمودها و هدایت‌های معمار کبیر انقلاب، توانستند جمهوری اسلامی را برای ایران به ارمغان بیاوردند

رئیس کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب قزوین گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی، دین و مکتب را زنده کرد.

وی ادامه داد: اطاعت و پیروی از رهنمودهای رهبری و ولایت فقیه می‌تواند ما را در مسیر حرکت درست رهنمون سازد و تمام توطئه‌های دشمن را خنثی نماید.

حجت الاسلام امینی بیان کرد: سال ۱۳۸۶ مجوز رسمی کانون مبارزان و زندانیان سیاسی استان اخذ شد، اما محلی برای تبادل نظر و تدوین خاطرات این افراد نداریم که از استاندار انتظار داریم برای تعیین مکانی در این خصوص دستور لازم را صادر کنند.

 حجت الاسلام امینی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بیان کرد: بسیاری از مبارزین انقلابی از جمله مرحوم آیت الله باریک بین و مرحوم خاکساران در این شهر، همراه و همدل سایر مبارزین انقلابی بودند و توانستند بسیاری از جوانان انقلابی را علیه رژیم شاهنشاهی تشویق کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha