جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدارس امین

حوزه/ طبق آخرین آمار دریافت شده از ستاد طرح معراج اهواز، حدود ۷۰۰ مدرسه راهنمایی و دبیرستان در اهواز وجود دارد که با تلاش این ستاد و همکاری آموزش‌وپرورش و ورود طلاب انقلابی به صحنه، ۲۰۰ مدرسه آن تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و لزوم تبلیغ در مدارس دانش‌آموزی، لازم است که طلاب و مبلغین وارد مدارس شده و به این امر مهم بپردازند.

بر این اساس طبق آخرین آمار دریافت شده از ستاد طرح معراج اهواز، حدود ۲۰۰ دبیرستان در اهواز وجود دارد که با تلاش این ستاد و همکاری آموزش‌وپرورش و ورود طلاب انقلابی به صحنه، ۵۰ مدرسه آن تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغی قرار گرفته است.

همچنین از بین ۵۰۰ مدرسه راهنمایی، حدود ۱۵۰ مدرسه تحت پوشش قرار گرفته که در صورت فعالیت کامل و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، همچنان تعداد زیادی از مدارس، مبلغ نخواهند داشت.

البته به برکت حوزه علمیه اهواز، اساتید عالم، انقلابی و همچنین مساجد فعال کلان‌شهر اهواز، این آمار نسبت به شهرهای دیگر بسیار بالا بوده و چه‌بسا در بسیاری از شهرها چنین ظرفیت عظیم بر خواسته از حوزه و این تشکیلات سازمان‌یافته جهت کمک فکری به نسل جوان وجود نداشته باشد.

اما باز هم نیاز به مبلغان بیشتری است که وارد صحنه شوند و در حد وسع و توان خود با رفتن به مدارس و کلاس‌های درس، فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha